AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Hei i morgen skal jeg på terminkontroll på sykehuset, da er jeg 4 dager over termin. Har noen erfaring å bli satt i gang allerede da? Jeg har vært inne og ute av føden pga ekstreme smerter i lysken, de tror det kan være nyrestein men usikker fordi de ikke kan gjennomføre røntgen på gravide. Jeg har så og si ikke sovet siden slutten av oktober og har full isolert meg siden da også for å ikke bli syk før fødsel. Høres vel litt gal ut, men vil så gjerne ha med samboer på fødsel. Bor i det verste korona-området. Trenger ikke å høre at smerter ikke er grunn nok til å bli satt i gang😊 Vil veldig gjerne høre din erfaring om hvordan du fikk satt i gang fødsel allerede noen dager over termin? Gjør de virkelig alt for at du skal gå til dag 11? Min opprinnelige termin var 24.12. Ble flyttet flere ganger og endte opp på 31.12. har for såvidt hatt kynnere i 3 uker uten at noe har skjedd. Ellers så er det jo veldig dumt, pga smerter får jeg ikke gjort noe annet enn å reise meg for å gå på do/dusje. Tipper at det ikke akkurat setter i gang fødsel ved å være sengeliggende i flere måneder. Setter veldig pris på erfaringer! Takk😊 Anonymkode: 43cbd...8dd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå