AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har gått gjennom en veldig tung kjærlighetssorg, opp og ned, i over 7 måneder nå. En jeg trodde var en annen, viste seg ikke å være det likevel... Og det har vært veldig hardt for meg å innse at det er sånn. Jeg var dum og håpefull, og gikk dessverre tilbake til ham noen ganger, trodde han hadde endret seg... men endte opp like såret hver gang. Først nå har jeg begynt å se litt fremover igjen og faktisk har lyst til å møte noen som behandler meg bra. Men det er så mange spørsmål jeg må gi slipp på: Hvorfor gjorde han det her mot meg? Hvorfor var han så varm, men så kald? Hvorfor gir han ikke helt slipp? Det spiller vel ingen rolle, jeg vet at jeg en dag kommer til å se tilbake og tenke "herregud, hva drev jeg med???". Problemet er, og det jeg mest trenger veiledning til, er at jeg har blitt vettskremt for nye relasjoner. Jeg har vel blitt såkalt emosjonelt utilgjengelig, og fått ganske store tillitsproblemer. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg stadig møter menn som bare gir meg trøbbel. Jeg har begynt å tvile på at jeg finner en ny, bra fyr igjen. Lurer på om noen kan se noe godt i vente? Hva som helst? Evig takknemlig! ❤️ Anonymkode: a7426...104
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #2 Skrevet 5. januar 2021 Jeg får opp kortet knekt med sverd. Får også opp kortet 5 mynter. Anonymkode: f3096...b80 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #3 Skrevet 5. januar 2021 Du er god nok. Det er godt nok. Anonymkode: 39bd9...f2d 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #4 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Jeg får opp kortet knekt med sverd. Får også opp kortet 5 mynter. Anonymkode: f3096...b80 Hva kan det bety? Takk AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Du er god nok. Det er godt nok. Anonymkode: 39bd9...f2d Takk 🥰 Anonymkode: 5336d...348
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #5 Skrevet 5. januar 2021 Knekt med sverd viser til forandring i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes, eller fiender som må overvinnes. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn som du har mistet kontakt med dukker kanskje opp. Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger per brev, telefon eller møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset. 5 mynter symboliserer generelt en følelse av bekymring, usikkerhet og smerte. Det er en stor avvisning og tap og smerte bak dette kortet, og en kamp for å overleve. Jeg håper det går bra med deg og jeg er glad du kom deg bort fra denne mannen. Ting vil bli bedre og det ordner seg alltid. Husk det. Anonymkode: f3096...b80 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #7 Skrevet 5. januar 2021 Hadde vært så takknemlig hvis noen ville spå meg også❤️ Anonymkode: d32f6...554
Hr. Aktiv Skrevet 5. januar 2021 #8 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (På 3.1.2021 den 14.31): Jeg har gått gjennom en veldig tung kjærlighetssorg, opp og ned, i over 7 måneder nå. En jeg trodde var en annen, viste seg ikke å være det likevel... Og det har vært veldig hardt for meg å innse at det er sånn. Jeg var dum og håpefull, og gikk dessverre tilbake til ham noen ganger, trodde han hadde endret seg... men endte opp like såret hver gang. Først nå har jeg begynt å se litt fremover igjen og faktisk har lyst til å møte noen som behandler meg bra. Men det er så mange spørsmål jeg må gi slipp på: Hvorfor gjorde han det her mot meg? Hvorfor var han så varm, men så kald? Hvorfor gir han ikke helt slipp? Det spiller vel ingen rolle, jeg vet at jeg en dag kommer til å se tilbake og tenke "herregud, hva drev jeg med???". Problemet er, og det jeg mest trenger veiledning til, er at jeg har blitt vettskremt for nye relasjoner. Jeg har vel blitt såkalt emosjonelt utilgjengelig, og fått ganske store tillitsproblemer. Jeg forstår ikke helt hvorfor jeg stadig møter menn som bare gir meg trøbbel. Jeg har begynt å tvile på at jeg finner en ny, bra fyr igjen. Lurer på om noen kan se noe godt i vente? Hva som helst? Evig takknemlig! ❤️ Anonymkode: a7426...104 Jeg kjenner til den der. Når du er der så må du bare leve livet og lege litt sår før du prøver med noen andre. Akkurat nå er du ikke i form til noe nytt og kan heller bare bruke tiden godt sammen med venner og for deg selv. Når ny relasjon melder sin ankomst så er det viktig å ikke dra de gamle og dårlige erfaringene inn i det nye forholdet for da blir du dumpa igjen. Bruk tid på en ny mann og date over tid og bruk tiden godt. Mange av dere haster liksom til senga for å få følelser og blir med det så sårbar når dere egentlig ikke ønsker noen ff, men et forhold. Spill med åpne kort og ikke legg skjul på at du vil ha forhold og vil bruke tid på dette. Gjerne snok litt i fortiden hans mtp. venner og slikt. Der kan det ligge masse nyttig info om hvordan han er. 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #9 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Knekt med sverd viser til forandring i livet ditt. Det kan være kommende strider som må utkjempes, eller fiender som må overvinnes. Det kan være en person som endrer livet ditt. En gammel venn som du har mistet kontakt med dukker kanskje opp. Kortet står også for studier, ideer og kommunikasjon. Du vil få nye opplysninger per brev, telefon eller møte, som vil gjøre deg kraftig forbauset. 5 mynter symboliserer generelt en følelse av bekymring, usikkerhet og smerte. Det er en stor avvisning og tap og smerte bak dette kortet, og en kamp for å overleve. Jeg håper det går bra med deg og jeg er glad du kom deg bort fra denne mannen. Ting vil bli bedre og det ordner seg alltid. Husk det. Anonymkode: f3096...b80 Takk for svar. Jeg føler at spesielt fem mynter-kortet representerer hva som har vært hittil; det har vært en kamp som virkelig tok på. Som ødela mye. Men nå føler jeg ikke lenger at han kan «ødelegge» meg på samme måte. Jeg bryr meg ikke så mye som jeg gjorde, jeg er på vei til å gi slipp. For godt! Det første kortet tror jeg representrer noe magefølelsen min hele veien har sagt meg: Han kommer tilbake, enten for å validere sitt eget ego og/eller «ta» mer fra meg. Dog uten å gi noe særlig. Det er mulig at han bryr seg litt, men aller mest om seg selv, og ikke NOK! Vi er ferdige, han slipper aldri mer inn i varmen. Uansett hva som skjer. Takk, jeg håper også det ❤️ Anonymkode: 5336d...348 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #10 Skrevet 5. januar 2021 Hr. Aktiv skrev (7 minutter siden): Jeg kjenner til den der. Når du er der så må du bare leve livet og lege litt sår før du prøver med noen andre. Akkurat nå er du ikke i form til noe nytt og kan heller bare bruke tiden godt sammen med venner og for deg selv. Når ny relasjon melder sin ankomst så er det viktig å ikke dra de gamle og dårlige erfaringene inn i det nye forholdet for da blir du dumpa igjen. Bruk tid på en ny mann og date over tid og bruk tiden godt. Mange av dere haster liksom til senga for å få følelser og blir med det så sårbar når dere egentlig ikke ønsker noen ff, men et forhold. Spill med åpne kort og ikke legg skjul på at du vil ha forhold og vil bruke tid på dette. Gjerne snok litt i fortiden hans mtp. venner og slikt. Der kan det ligge masse nyttig info om hvordan han er. Veldig kloke ord. Håper jeg greier dette, og jeg skal prøve å følge rådene Anonymkode: 5336d...348 2
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #11 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Takk for svar. Jeg føler at spesielt fem mynter-kortet representerer hva som har vært hittil; det har vært en kamp som virkelig tok på. Som ødela mye. Men nå føler jeg ikke lenger at han kan «ødelegge» meg på samme måte. Jeg bryr meg ikke så mye som jeg gjorde, jeg er på vei til å gi slipp. For godt! Det første kortet tror jeg representrer noe magefølelsen min hele veien har sagt meg: Han kommer tilbake, enten for å validere sitt eget ego og/eller «ta» mer fra meg. Dog uten å gi noe særlig. Det er mulig at han bryr seg litt, men aller mest om seg selv, og ikke NOK! Vi er ferdige, han slipper aldri mer inn i varmen. Uansett hva som skjer. Takk, jeg håper også det ❤️ Anonymkode: 5336d...348 Ja, for personkarakteristikken til knekt med sverd er veldig selvsikker, dominerende, kranglete, påståelig, eplekjekk og skal ha ting på sin måte, så kanskje den representerer eksen. Tok han deg med storm? 5 mynter kan også stå for materielle problemer og dårlige tider økonomisk sett. Anonymkode: f3096...b80
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #12 Skrevet 5. januar 2021 Jeg fikk også opp keiserinnen. Det står for en omsorgfull person som har mye kjærlighet å gi, som drømmer om å stifte familie med mann og barn. Som ønsker alle rundt seg godt, men må passe seg for å bli utnyttet for sin godhet. Er det deg? Anonymkode: f3096...b80
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #13 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, for personkarakteristikken til knekt med sverd er veldig selvsikker, dominerende, kranglete, påståelig, eplekjekk og skal ha ting på sin måte, så kanskje den representerer eksen. Tok han deg med storm? 5 mynter kan også stå for materielle problemer og dårlige tider økonomisk sett. Anonymkode: f3096...b80 Ja, det er han. Men i bunn og grunn er han langt mer usikker enn meg. Jeg er ganske tøff utad - samt ovenfor ham, og ingen nikkedukke. Så... kranglingen mellom oss var ganske kaotisk. Men jeg stengte døra til slutt, han har forsøkt å kontakte meg etterpå. Det har vært vanskelig å komme seg vekk emosjonelt, og å komme seg opp igjen! Av grøfta. Jeg var glad i ham, selv om han ikke fortjente det. Han vet jo ikke hvor mye jeg brydde meg, takk Gud for det. Livet er alltid bedre når jeg ikke har kontakt med ham, det sier vel alt Anonymkode: 5336d...348
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #14 Skrevet 5. januar 2021 Jeg tenker at knekt med sverd representerer han, 5 mynter representerer forholdet deres og keiserinnen representerer deg. Anonymkode: f3096...b80
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #15 Skrevet 5. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg fikk også opp keiserinnen. Det står for en omsorgfull person som har mye kjærlighet å gi, som drømmer om å stifte familie med mann og barn. Som ønsker alle rundt seg godt, men må passe seg for å bli utnyttet for sin godhet. Er det deg? Anonymkode: f3096...b80 Nja, det er ikke helt feil, men drømmer ikke om den typiske mann-og-barn-pakken. Jeg er heller ikke overdrevent omsorgsfull, det kommer veldig an på. AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg tenker at knekt med sverd representerer han, 5 mynter representerer forholdet deres og keiserinnen representerer deg. Anonymkode: f3096...b80 Tror det er rett ja Om du orker, vil du legge et kort på hva intensjonene hans er? Det vil uansett ikke endre noe da... Jeg kjenner sterkt på at jeg vil og må holde meg vekk. Anonymkode: 5336d...348
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå