AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Spoiler Jeg spurte da hva vi var? Jo mennesker. Han vet om at min eks var voldelig mot meg. Hadde du reagert? Anonymkode: 2073b...515
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Noe så merkelig. Det høres nesten ut som hersketeknikk. Anonymkode: 55465...ef6 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Så utrolig snålt.. Høres litt ut som at han ikke ser på deg som kjæresten sin da.. Anonymkode: b1b1b...5a7
Gjest Jente- Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Kanskje han er sur fordi du var sammen med han
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Altså: Din nåværende kjæreste kaller ekskjæresten din for din kjæreste og når du spør ham om hva dere to i tilfelle er, så svarer han: mennesker. Er det riktig forstått? Og i tillegg vet han at eksen din var voldelig mot deg. Jeg må innrømme at din nåværende kjæreste høres rimelig voldelig ut, han også. Det var en helt jævlig ting å si. Pass på deg selv og ikke gå i samme fellen en gang til ❤️ Anonymkode: 001c3...930 5
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Dette virker veldig rart, hvorfor kaller han exen din for kjæresten din?
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Altså: Din nåværende kjæreste kaller ekskjæresten din for din kjæreste og når du spør ham om hva dere to i tilfelle er, så svarer han: mennesker. Er det riktig forstått? Og i tillegg vet han at eksen din var voldelig mot deg. Jeg må innrømme at din nåværende kjæreste høres rimelig voldelig ut, han også. Det var en helt jævlig ting å si. Pass på deg selv og ikke gå i samme fellen en gang til ❤️ Anonymkode: 001c3...930 Du har forstått det riktig. Anonymkode: 2073b...515
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Catalina Culès skrev (1 time siden): Dette virker veldig rart, hvorfor kaller han exen din for kjæresten din? Ja si det. Aner ikke. Anonymkode: 2073b...515
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja si det. Aner ikke. Anonymkode: 2073b...515 Så spør han. Det er jo ikke normalt.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Catalina Culès skrev (Akkurat nå): Så spør han. Det er jo ikke normalt. Å spørre er nytteløst han svarer bare ikke. Anonymkode: 2073b...515
Gjest Dævendøtte Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Å spørre er nytteløst han svarer bare ikke. Anonymkode: 2073b...515 Hadde løpt fort og ikke sett meg tilbake.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Du har forstått det riktig. Anonymkode: 2073b...515 Dette høres ikke bra ut! Han vet utmerket godt at det var en veldig stygg ting å si. Med mindre han er psykisk utviklingshemmet så forstår han alminnelig skikk og bruk og hvilken betydning ord har. Han såret deg nok dessverre med vilje. Han er garantert sjalu på eksen din og føler sinne fordi du har vært sammen med en annen mann. Please, pass på!!! Dette er mest sannsynlig en psykisk voldelig mann. Ingen normale og omsorgsfulle mennesker ville ha snakket sånn til kjæresten sin. Det at han ikke svarer deg når du spør er nok fordi han ønsker å såre deg, for hvis ikke hadde han vel gjort alt i sin makt for å gjøre det godt igjen? Anonymkode: 001c3...930 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 Prøver han å psyke deg ned? Har det rabla for fyren? Ruser han seg? Anonymkode: 4e9d5...a6b 3
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #15 Skrevet 4. januar 2021 TS: tror du har valgt feil type mann en gang til... En mann som ikke svarer når du spør om ting, og sier slike ting... Han ser jo tydelig ikke på seg selv som din kjæreste en gang. Han utnytter deg tenker jeg. Kom deg vekk! Anonymkode: 445e7...433 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #16 Skrevet 4. januar 2021 Men hva svarte han da du spurte om hvorfor han sier slikt?? Gjorde han det slutt? Gjorde ikke du det slutt? Han er tydeligvis ikke kjæresten din og vil deg ikke godt, så det er bare å dumpe. Var det bare en teit krangel der han ville såre i kampens hete, så har han vel sagt unnskyld og gjort det godt igjen? Hvis ikke: dump nå. Du skal kun, og kun, være sammen med menn som er snille mot deg. Hvis de ikke er det, så skal de ikke være kjæresten din. Aldri vurder noen som ikke er snill. Hele tiden. Grunnleggende. Han der er ikke det, han er bare et kjipt menneske som nå forhåpentligvis er en eks. Lykke til med å være singel, og vær det helt til du VET at en du virkelig liker er bare snill. Anonymkode: 4a2ae...98c 2
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #17 Skrevet 4. januar 2021 Hva er konteksten her? Og hvordan sa han det? Anonymkode: 5bd79...248 1
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2021 #18 Skrevet 4. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Men hva svarte han da du spurte om hvorfor han sier slikt?? Gjorde han det slutt? Gjorde ikke du det slutt? Han er tydeligvis ikke kjæresten din og vil deg ikke godt, så det er bare å dumpe. Var det bare en teit krangel der han ville såre i kampens hete, så har han vel sagt unnskyld og gjort det godt igjen? Hvis ikke: dump nå. Du skal kun, og kun, være sammen med menn som er snille mot deg. Hvis de ikke er det, så skal de ikke være kjæresten din. Aldri vurder noen som ikke er snill. Hele tiden. Grunnleggende. Han der er ikke det, han er bare et kjipt menneske som nå forhåpentligvis er en eks. Lykke til med å være singel, og vær det helt til du VET at en du virkelig liker er bare snill. Anonymkode: 4a2ae...98c Var ingen krangel. Min eks er på flyttefot og i den sammenhengen spurte han hvor " kjæresten "min skulle flytte. Anonymkode: 2073b...515
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #19 Skrevet 5. januar 2021 Han er nok bare sjalu og derav barnslig. Kjæresten min kalte eksmannen min for mannen min par ganger. En gang gikk vi forbi der eksmannen min jobber, så sier han se her jobber mannen din. Så sa jeg ja det gjør han og så kalte jeg kan elskeren min resten av dagen 😄 Anonymkode: 55906...2e9 1
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2021 #20 Skrevet 5. januar 2021 Han høres sjalu ut. Ikke så veldig sjarmerende i lengden.. Anonymkode: a26f5...a0d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå