Jente34 Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Nå har jeg vært gravid 5 ganger, der 2 har lykkes. 2 ganger gravid(19 og 20,en MA og ein seinabort) på første forsøk, etter og hadde strevet 5 år med nr 1. Er nå inne i 3 syklus etter SA i uke 14, og ønsker jo kanskje og lykkes en gang til🌟 Alle har startet ulikt, og jeg er ikke den som stresser med symptomer osv. Men nå er jeg 10 dpo ser jeg, og har fått store mengder kremhvit utflod, noe jeg ikke har merket meg med noen av de andre. Så dere som har peiling på tidlige symptom, kan dette være noe positivt? Er ellers full av vanlige symptom som jeg har før mensen, kviser, murringer og noe ekstra trett, noe som hart lurt meg 5 ganger før😅
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Jente34 skrev (40 minutter siden): Nå har jeg vært gravid 5 ganger, der 2 har lykkes. 2 ganger gravid(19 og 20,en MA og ein seinabort) på første forsøk, etter og hadde strevet 5 år med nr 1. Er nå inne i 3 syklus etter SA i uke 14, og ønsker jo kanskje og lykkes en gang til🌟 Alle har startet ulikt, og jeg er ikke den som stresser med symptomer osv. Men nå er jeg 10 dpo ser jeg, og har fått store mengder kremhvit utflod, noe jeg ikke har merket meg med noen av de andre. Så dere som har peiling på tidlige symptom, kan dette være noe positivt? Er ellers full av vanlige symptom som jeg har før mensen, kviser, murringer og noe ekstra trett, noe som hart lurt meg 5 ganger før😅 Husker ikke hvordan det var i starten hos meg. Men vil bare si at jeg virkelig håper du er gravid og at du skal komme helt i mål med spiren 💖🙏🏻 Anonymkode: a9bef...b0b
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Det kan være et symptom, ja. Min utflod endret seg ikke før etter uke 12. Anonymkode: f0bde...ca8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå