AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har aldri vært med damer som har lange heksenegler, mye sminke med flere lag med foundation og contouring, falske vipper og tre lag leppestift. Er det ikke ekkelt å bli tatt på med sånne lange akrylnegler? Uhygienisk og upraktisk må det også være. Hva med å kysse en dame som alltid har så mye leppestift? Når sminken skal fjernes om kvelden ser jo personen ofte helt annerledes ut, er ikke det rart? Vil gjerne høre fra menn (el damer også) Anonymkode: 1465e...0a8 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Ingen innspill? Anonymkode: 1465e...0a8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Personlig så ville jeg ha bekymret meg for å ikke kjenne dama igjen når «lufta går ut av ballongen» (svangerskap, sykdom og alder kan lett gjøre at man ikke kan/orker/vil opprettholde dillballet) Dessuten ville jeg ha hatt motforestillinger mot å bli sammen med ei dame med så lite selvtillit at hun ikke tør å være seg selv, for ikke å nevne at kostnadene forbundet med å konstant fylle, stappe, lime og male på ikke er forenelig med mine ambisjoner om å bruke våre felles midler på bolig i et ok strøk, ferier og besøk på gode restauranter osv. Anonymkode: 5e4ca...b18 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Synes det er mye eklere med skjegg og/eller bart, som samler bakterier og matrester og som kamuflerer store deler av ansiktet døgnet rundt, år ut og år inn. Man vet jo aldri hvordan mannen egentlig ser ut. Mange menn nekter jo å fjerne håret de har i ansiktet. Til og med små barn begynner å gråte i sjokk når faren barberer av seg kamuflasjen sin og viser at nedre region av ansiktet er bollete og uten konturer. Anonymkode: 9cede...bf9 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Jeg er mann og synes lange negler er motbydelig fordi det er uhygienisk, sminke er greit så lenge det er med måte. Anonymkode: dd3f4...030 2
Gjest Maxwell Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Lange negler er noe av det værste som finnes.
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Ikke rart at menn trodde at en del damer var hekser før i tiden Anonymkode: 3b665...fee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå