Gå til innhold

Bør menn skjule det hvis de har hatt sex med samme kjønn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Inntrykket mitt er at hovedvekten av damer ikke tolererer slike erfaringer hos menn.

Heldigvis er ingen pliktet til å oppgi hvem man har hatt sex med. Så lenge ikke mannen er interessert i forhold med noen av samme kjønn, i allefall.

Så med tanke på de mange fordommene kvinner har mot menn som har sex med menn, er det kanskje best å la disse tingene forbli hemmelige?

Hilsen biseksuell mann.

Anonymkode: 4d7e6...6e1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Synes det er helt innafor at noen menn har sex med menn. Helt enig i at alt for mange kvinner har fordommer mot det. Skjønner heller ikke hvorfor. 

Anonymkode: 48933...8d8

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Ja; virker sånn. Evnt noe man kan snakke om etterhvert; hvis det er rom for det

Anonymkode: fd632...6b8

AnonymBruker
Skrevet

Hvis en mann hadde med viten og vilje skjult det så hadde jeg gått og aldri sett meg tilbake.

Innleder ikke forhold til menn med slike erfaringer, de deler ikke samme verdier og moral som meg,

Anonymkode: 54c86...bb4

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor skjule det? Gjør meg ingenting.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Best å være ærlig. Ønsker du ikke å finne noen som elsker hele deg da? Du trenger jo ikke si det med en gang om det føles ubehagelig. Men du burde føle deg fri til å være ærlig om hvem du er. 

Anonymkode: e90c7...657

Gjest Smeltemann
Skrevet

Det er ikke noe å skryte av synes nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner det er en vanskelig problemsstilling for bifile menn. Det kommer vel an på om du ønsker å være åpen eller ikke, og om du går inn i forholdet for å være 100% trofast. Å ha en mann på si uten at hun en gang veit at du er bifil er veldig dårlig stil! 

Anonymkode: d863e...77c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Generelt er det vel greit å ikke snakke om tidligere seksuelle erfaringer? Jeg har ikke fortalt mannen min om alt jeg gjorde før jeg møtte ham, det har ikke han noe med. Har heller ingen interesse av å vite om antall partnere eller om han har hatt sex med en annen mann, hatt trekant, gruppesex, analsex, BDSM eller whatever.

Anonymkode: 312b6...7a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det må du nok holde hemmelig ja. Ellers vil ingen kvinner ha noe med deg å gjøre. Menn er veldig mye mer aksepterende på dette området

Anonymkode: b189d...2f5

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Dette var bare tåpelig. Om en kvinne forlater mannen pga han har hatt sex med menn, er hun virkelig ikke noe å holde på uansett. 

Anonymkode: 91764...464

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se hvor alle kvinnene er som mener at seksuell fortid ikke har noe å si.😅:popcorn:

Anonymkode: 53c5e...11e

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha akseptert det. Jeg ønsker en heterofil mann uten noe trang til å utforske.

Anonymkode: 1e66b...7bd

• Liker 2
Skrevet

Hvis de har lyst å ha sex med meg etterpå så burde det skjules.

Jeg ville ikke ønsket å være i et forhold med en biseksuell mann.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville ikke ha akseptert det. Jeg ønsker en heterofil mann uten noe trang til å utforske.

Greit om en mann ønsker en dame som ikke har ligget mye rundt også da? Fortid er fortid som mange sier her inne hele tiden, så da gjelder det vel begge veier, og ingen har krav om å vite hva man gjorde før man ble sammen? 

For alt du vet har en ny mann du dater hatt sex med 100 andre menn. Er jo ikke noe kvinner har krav på å vite.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Greit om en mann ønsker en dame som ikke har ligget mye rundt også da? Fortid er fortid som mange sier her inne hele tiden, så da gjelder det vel begge veier, og ingen har krav om å vite hva man gjorde før man ble sammen? 

For alt du vet har en ny mann du dater hatt sex med 100 andre menn. Er jo ikke noe kvinner har krav på å vite.

Ja, det er helt greit for meg at mannen ikke ønsker en dame som har ligget mye rundt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
sirenas skrev (4 minutter siden):

Hvis de har lyst å ha sex med meg etterpå så burde det skjules.

Jeg ville ikke ønsket å være i et forhold med en biseksuell mann.

Hvorfor?

Anonymkode: 91764...464

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, det er helt greit for meg at mannen ikke ønsker en dame som har ligget mye rundt.

Er ikke gjengangeren her inne iallefall. Der går kvinner i flint hvis mannen vil vite noe om fortiden hennes. Sier ingen ting om den de er nå påstår de.

Vel er ikke så sikker på det.. Hvis man ikke har noe å skjule så burde vel alle tør å stå for hvem man er og har vært tidligere, men de færreste ønsker det visstnok.

• Liker 1
Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker said:

Hvis en mann hadde med viten og vilje skjult det så hadde jeg gått og aldri sett meg tilbake.

Innleder ikke forhold til menn med slike erfaringer, de deler ikke samme verdier og moral som meg,

Anonymkode: 54c86...bb4

Enig i at det er nedtur hvis dette holdes skjult, men du kan da ikke mene at en bifil automatisk har andre verdier og moral enn deg selv?

Måten du ordlegger deg på høres det ut som du tror din moral og dine verdier står høyere enn en som er bifil. 

Men vedrørende spørsmålet; tror  mange kvinner blir usikre på om han egentlig har mest lyst på andre menn da og at hun vil bli bedratt eller komme til kort på et el annet tidspunkt. 
Det er synd fordi bifile er ikke mer utro enn andre, majoriteten av menn som ligger med andre menn på si er skaphomser. 

Dessuten er damer redd dette fordi menn som er bifile ikke er flinke til å fortelle det. Det man ikke vet noe om frykter man osv. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Det må du nok holde hemmelig ja. Ellers vil ingen kvinner ha noe med deg å gjøre. Menn er veldig mye mer aksepterende på dette området

Anonymkode: b189d...2f5

Når det gjelder bifile kvinner, ja. Heterofile menn er ikke noe mer aksepterende når det gjelder menn som har sex med menn. 

Anonymkode: 48933...8d8

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...