Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er så usikker på min fremtid og ellers livet. Det siste året har jeg slitet veldig psykisk, og ellers hjemme. Det har vært mye press, drama og tårer. Jeg kjenner bare at kroppen sier stopp nå..

Jeg jobber på to steder, fast et sted og vikar et annet. Jeg har flytta ut, men jeg kjenner så utrolig mye press fra min familie. De sliter meg ut hver dag, jeg lever med stress. Jeg føler jeg bruker mesteparten av dagene mine på å gråte og stresse. Nå har jeg levd slik i ett år, jeg klarer ikke mer. Foreldrene mine presser meg fra alle kanter til å flytte hjem, jeg sier at jeg vil bo for meg selv og være selvstendig til jeg finner ut av ting i livet og hva jeg vil studere. Jeg vet bare at jeg ikke klarer å bo hjemme, fordi foreldrene mine stresser meg ut og vi krangler hele tiden. Jeg tror at den eneste muligheten for at jeg skal ha det bra er at jeg kommer meg vekk. Jeg tenkte kanskje å studere noe langt unna, Bergen/Trondheim? Da kan jeg komme meg unna alt dette, når jeg bor så langt unna. 

Problemet i alt dette er at jeg har et snitt på 3.1. Jeg slet VELDIG mye på videregående med psykiske problemer - dette gikk utover karakterene mine, så jeg har kun 3.1 å søke med. Jeg søker med førstegangsvitnemål. Hva er det jeg kan komme inn på? Og hvor? Har dere noen forslag?

Jeg er så utrolig redd, og dette er egentlig et veldig sårt tema. Jeg føler meg aå usikker og nedbrutt. Jeg setter veldig stor pris på om ingen er spydige/slenger kommentarer da jeg ofte får det når jeg skriver på forum. Men jeg har virkelig ingen andre å snakke med om dette. Jeg trenger virkelig hjelp. Hele livet mitt er katastrofe.. jeg vil gjerne finne ut av hva slags muligheter jeg har, selv om det ikke er så mange muligheter.

Tusen takk for alle svar...

Anonymkode: 795bb...4f5

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: bdcde...129

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Tråden stenges snart pga manglende overskrift.

Anonymkode: bdcde...129

Manglende overskrift?

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Manglende overskrift?

"Hjelp.." godtas ikke som overskrift på et innlegg. Kopier innlegget ditt og lag ny tråd med mer utfyllende tema.

Kjapt svar: søk på studiesteder som er mindre populære for å finne studier hvor du kan komme inn med ditt snitt. Det finnes bl.a åpne studier. Finn også ut hva som interesserer deg. Vil du jobbe med mennesker? Er du teknisk anlagt? Lag ny tråd, så skal vi hjelpe deg. 🙂

Anonymkode: 2e6de...85c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Manglende overskrift?

Ja, bare "hjelp" godtas ikke. Det kan være hva som helst. Du må skrive mer konkret hva du trenger hjelp til. 

Anonymkode: 6b2bf...987

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Manglende overskrift?

Kanskje du kan skrive "hjelp, sliter psykisk, trenger pause fra hverdagen og trenger tips til studiemuligheter"

Anonymkode: fd4a0...657

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...