AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 For de av oss som ikke gidder å se den ene filmen etter den andre døgnet rundt, og som ofte går på rundgang mellom de forskjellige kanalene, har NRK valgt å ha et normalt TV-tilbud md god variasjon av underholdningsprogrammer, serier, nyheter, sport osv. Jeg skjønner ikke hvorfor ikke de kommersielle kanalene kan ha et mer variert tilbud. De sender jo bare filmer! Og når påsken kommer, så blir det nøyaktig det samme som skjer igjen. Hvor mange filmer har dere sett i julen? Jeg har sett null! Nei, NRK er en hederskanal, landets klart beste! Anonymkode: bce97...19f 6
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Ja, NRK er den beste kanalen! Anonymkode: cb088...148 7
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 NRK er veldig bra, slipper den h******* reklamen og de har et veldig bra arkiv på nett. Anonymkode: e85e1...cf6 8
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 NRK har et fint utvalg på nett. Men jeg skjønner ikke hvorfor noen gidder å betale for å ha et gammeldags TV-abonnement nå for tida, sist jeg hadde det var rundt 2006. Når jeg er på besøk hos dem som har det er det veldig sjelden noe bra på noen av kanalene, og haugevis av reklame. Anonymkode: 0e2b0...2ac 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå