Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har slitt hele livet med både angst og depresjon.. Og så nå angående skredet som har pågått i gjerdrum..

For litt under 2mnd siden kjøpte jeg nemlig en Xbox på finn av en veldig hyggelig ung kar.. Vi hadde en middels lang samtale og det var veldig koselig prat.

Nå så jeg at han jeg kjøpte den av ble funnet død 1.januar.. Jeg kjenner han ikke.. Men f.... Jeg ble rimelig deprimert nå og veldig lei meg.. Tenker hele tiden.. Tenk om det hadde skjedd når vi var der... Og syntes det er jævlig trist..

Måtte bare få det ut,, jeg er skikkelig skjelven og overtenker veldig mye akkurat nå..

Anonymkode: 4a4f6...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var en tilfeldighet ... kunne skjedd hvem som helst... 

AnonymBruker
Skrevet

Off, skjønner du ble paff og det er ubehagelig. 

Anonymkode: f1eb7...8f6

• Liker 1
Gjest theTitanic
Skrevet

Nå må du ikke ta så mye innover deg. Du kjente han ikke, og for for å si ting kanskje noe kynisk så har dette null betydning for deg og ditt liv. Man skal bry seg. Ja. Men man kan ikke ta alle andres ulykke innover seg. Det skjer ulykker hver dag, hver time, hvert sekund verden over. At du tar dette innover deg hjelper ingen. Du er ikke et dårlig menneske om du ikke engasjerer deg følelsesmessig. Man kan eventuelt hjelpe praktisk med innsamling eller annet, og tenke at man har gjort noe for å hjelpe og det er nok. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...