Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jobber i ett yrke etter 3 års utdanning 

Driver med idrett, og trener en del utholdenhet og styrketrening i uka. 

Ellers er jeg glad i friluftsliv og dyr. 

Maler og pusser opp litt hjemme innimellom 

Har jeg ikke ambisjoner fordi jeg ikke gjør mer? Ikke har interesse/overskudd til andre ting. Burde jeg sikte høyere karrieremessig? Og drive med flere ting? 

Mannen min mener jeg ikke har ambisjoner og ikke viser lærelyst utenom det jeg driver med 

Anonymkode: de650...1dc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor mener han at du må ha mer ambisjoner og lærelyst? Hva driver mannen din med ? 

• Liker 4
Skrevet

Hva driver han med da? Høres ut som han er en type som lever for å jobbe, og ikke jobbe for å leve. 

• Liker 4
Skrevet

Folk er forskjellige og ønsker forskjellige ting. Jeg synes du høres ut som et harmonisk og sunt menneske som trives med tilværelsen.  

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Newgirll skrev (6 minutter siden):

Hva driver han med da? Høres ut som han er en type som lever for å jobbe, og ikke jobbe for å leve. 

Jeg jobber for å leve, ikke omvendt. Jobben gjør meg ikke lykkelig, men interessene mine gjør det!

De færreste har en karriere, det fleste har bare en jobb!

Anonymkode: 635eb...e79

• Liker 2
Gjest theTitanic
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jobber i ett yrke etter 3 års utdanning 

Driver med idrett, og trener en del utholdenhet og styrketrening i uka. 

Ellers er jeg glad i friluftsliv og dyr. 

Maler og pusser opp litt hjemme innimellom 

Har jeg ikke ambisjoner fordi jeg ikke gjør mer? Ikke har interesse/overskudd til andre ting. Burde jeg sikte høyere karrieremessig? Og drive med flere ting? 

Mannen min mener jeg ikke har ambisjoner og ikke viser lærelyst utenom det jeg driver med 

Anonymkode: de650...1dc

Det å være fornøyd med sånn man har det er en gave. Bra for deg. Mannen din er vel på en annen måte og vil alltid hige etter mer. To forskjellige personligheter. Han burde akseptere at dere er forskjellige. 

Skrevet

Mate value.

Man får bare det man selv er verdt. 

Du får hilse han og si at hvis han ønsket seg en ambisiøs dame, så måtte han ha gitt avkall på noen av de gode egenskapene dine, det at du er så pen, snill, empatisk eller hva det nå var han falt for.

Skrevet

Man er ambisiøs på ulike ting. Hvis du gjør det du kan for å få et godt liv for deg, vil jeg si du er abisiøs. 

Du kan be ham være konkret i sine ønsker, så kan du vurdere om det er noe du kan etterkomme. 

AnonymBruker
Skrevet

Dilt dilt dilt dilt dilt.. 

Anonymkode: de3b2...408

AnonymBruker
Skrevet

Høres jo ut som om du er ambisiøs i fht trening. Jeg lever uansett relativt likt deg etter at jeg hoppet av karrierestigen og tok en "vanlig" jobb. Har aldri vært så lykkelig som etter det, og det å være fornøyd må jo være det viktige. 

Anonymkode: 19281...a4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du jobber,har sunne hobbyer, og er fornøyd med tilværelsen og deg selv. Et eksempel flere burde følge 🙂

Anonymkode: 88d21...725

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har heller ingen ambisjoner. For meg går livet ut på å gjøre det mest mulig behagelig for meg selv. Med tid til å gjøre akkurat det jeg vil, når jeg vil. Om jeg vil game en uke i strekk, eller gå på fjellet en uke i strekk. Eller hva som helst jeg har lyst å gjøre der og da.

Det viktigste for meg er nettopp å gjøre det jeg vil, når jeg vil livet ut. Å ikke ha noe ansvar som binder meg til å gjøre noe jeg ikke har lyst til når jeg ikke vil.

Anonymkode: 6cf3e...478

• Liker 2
Skrevet

Hva gjør kjæresten din, da? 

AnonymBruker
Skrevet

Du er vel fornøyd og det er bra. Jeg er nok mer av en livsstreber enn en livsnyter. Er ikke det jeg vil være enda og mulig jeg aldri kommer til å bli tilfreds selv som suksessfull, hvem vet. Men skal innrømme jeg liker menn med samme tankegang som meg selv. At man har en sterk drive for noe bedre. 

Anonymkode: af206...ac2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...