AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #21 Skrevet 3. januar 2021 Million skrev (9 minutter siden): De aller fleste kjøper middagen sin i butikken her i landet. Det er et mindretall som er bønder eller har ork til å dyrke så mye i kjøkkenhagen at de er selvforsynte og har "kortreist mat" på bordet hver dag. Og det er i så fall bare i sommerhalvåret. Om vinteren må selvdyrkere også spise frossent eller hermetisert grønt. Igjen, stråmann. Anonymkode: b4e76...41d
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #22 Skrevet 3. januar 2021 Million skrev (10 minutter siden): Hvem har sagt at det blir "sunnERE"? Overskriften sier "like sunne". Noen over her. Anonymkode: b4e76...41d
Million Skrevet 3. januar 2021 #23 Skrevet 3. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Noen over her. Anonymkode: b4e76...41d Mente de ikke at det var "bedre" med frosne grønnsaker ut fra miljøperspektiv, altså at man kaster mye, mye mindre frossen mat enn ferskvare, fordi det holder seg lengre i fryseren? Det er mange slappe og rynkete gulrøtter jeg har kastet fra kjøleskapet som jeg aldri rakk å bruke opp, men jeg har aldri behøvd å kaste grønnsaker jeg har i fryseren. Endret 3. januar 2021 av Million
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #24 Skrevet 3. januar 2021 Million skrev (3 minutter siden): Mente de ikke at det var "bedre" med frosne grønnsaker ut fra miljøperspektiv, altså at man kaster mye, mye mindre frossen mat enn ferskvare, fordi det holder seg lengre i fryseren? Det er mange slappe og rynkete gulrøtter jeg har kastet fra kjøleskapet som jeg aldri rakk å bruke opp, men jeg har aldri behøvd å kaste grønnsaker jeg har i fryseren. Nei, de skrev at fryste inneholder mer næringsstoffer enn ferske. Synes det er et minstemål at du leser det som står, før jeg gidder å diskutere mer med deg. Anonymkode: b4e76...41d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå