AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Del Skrevet 3. januar 2021 Jeg har en liten toåring som blir fort kald på hendene. Er det noen som har tips til skikkelig varme votter med godt grep for små hender og som finnes i str. 1-2 år? Fra før har vi hjemmestrikkede ullvotter i ulik tykkelse, Nøstebarn sin barnehagevott og et par vintervotter fra Didrikson som alle ikke er varme nok nå. Anonymkode: 26240...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Jeg har en liten toåring som blir fort kald på hendene. Er det noen som har tips til skikkelig varme votter med godt grep for små hender og som finnes i str. 1-2 år? Fra før har vi hjemmestrikkede ullvotter i ulik tykkelse, Nøstebarn sin barnehagevott og et par vintervotter fra Didrikson som alle ikke er varme nok nå. Anonymkode: 26240...6a0 Hestra er det beste jeg har vært borte i. Anonymkode: 0fa19...926 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flamme Skrevet 3. januar 2021 #3 Del Skrevet 3. januar 2021 Nøstebarn sine, kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Del Skrevet 3. januar 2021 Hestra sine votter med ull inni er noen av de varmeste vottene. Brukes av oss i Nord- Norge iallefall🙂 Anonymkode: 83634...e6d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Del Skrevet 3. januar 2021 Hestra er også min klare anbefaling. Noe dyre, men holder på varmen og fasongen 👍 De har dem på XXL bla. og ofte på Finn brukte 🙂 Anonymkode: fd925...525 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Del Skrevet 3. januar 2021 Sliter med det samme, hun blir iskald på hendene. Må vel kanskje få testa ut Hestra sine Har også et problem med votter i vogna når hun skal sove. Hun tar dem av seg, og våkner opp med iskalde hender. De er som isklumper. Selv om jeg pakker hendene godt inn i posen hennes, drar hun dem ut og drar av votten, så det er et stort problem her 😅 Anonymkode: dc9a4...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Del Skrevet 3. januar 2021 Hestra babyzip. stor i str, så prøv dem. Har brukt disse frem til de har vært 4-5 år. Anonymkode: 879fd...4cf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Sliter med det samme, hun blir iskald på hendene. Må vel kanskje få testa ut Hestra sine Har også et problem med votter i vogna når hun skal sove. Hun tar dem av seg, og våkner opp med iskalde hender. De er som isklumper. Selv om jeg pakker hendene godt inn i posen hennes, drar hun dem ut og drar av votten, så det er et stort problem her 😅 Anonymkode: dc9a4...a37 gaffateip Anonymkode: d5a5c...786 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Del Skrevet 3. januar 2021 3 hours ago, AnonymBruker said: Sliter med det samme, hun blir iskald på hendene. Må vel kanskje få testa ut Hestra sine Har også et problem med votter i vogna når hun skal sove. Hun tar dem av seg, og våkner opp med iskalde hender. De er som isklumper. Selv om jeg pakker hendene godt inn i posen hennes, drar hun dem ut og drar av votten, så det er et stort problem her 😅 Anonymkode: dc9a4...a37 Klarer hun å få dem av hvis du tar dem på før dressen? Anonymkode: 49995...4e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Del Skrevet 3. januar 2021 Hestra polvotter, Kattnakken ullvotter og Lindex regnvotter. Anonymkode: b2391...786 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Del Skrevet 3. januar 2021 Tusen takk for tilbakemeldinger! Dere som har Hestravotter vet dere hvilken som er varmest av disse to: https://en-no.hestragloves.com/products/36451-910-kids-wool-terry-mitt-rose https://en-no.hestragloves.com/products/36421-100100-baby-zip-long-black-black TS Anonymkode: 26240...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
atropos Skrevet 3. januar 2021 #12 Del Skrevet 3. januar 2021 https://www.sportamore.com/no/product/159025-hestra-fjellvott-jr-ingenting-rosa?gclid=Cj0KCQiA88X_BRDUARIsACVMYD9In_F_2JntmaXEm_CqzeZ8JgQDc2vyK1lYXSYWz9xZhLkez0bXcvkaAqblEALw_wcB denne hestravotten. Bytt den votten som følger med med en hjemmetovet, tykk ullvott. Det fungerer godt for min frossenpinn. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Tusen takk for tilbakemeldinger! Dere som har Hestravotter vet dere hvilken som er varmest av disse to: https://en-no.hestragloves.com/products/36451-910-kids-wool-terry-mitt-rose https://en-no.hestragloves.com/products/36421-100100-baby-zip-long-black-black TS Anonymkode: 26240...6a0 Dette er den samme votten, bare med og uten glidelås i siden. Anonymkode: d49d5...908 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Del Skrevet 3. januar 2021 Nøstebarn er topp 👍 Anonymkode: 08ae6...7c4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Applehead Skrevet 3. januar 2021 #15 Del Skrevet 3. januar 2021 Helt klart Hestra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Klarer hun å få dem av hvis du tar dem på før dressen? Anonymkode: 49995...4e6 Ja. Hun river dem av så fort jeg har lagt henne ned i vogna. I dag ventet jeg til hun hadde sovnet før jeg gikk ut og satte de på igjen, da var de fortsatt på da hun våknet 😊 Anonymkode: dc9a4...a37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #17 Del Skrevet 3. januar 2021 Vi har hestra babyzip og nøstebarn. Anonymkode: 83ae4...dd4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (32 minutter siden): Dette er den samme votten, bare med og uten glidelås i siden. Anonymkode: d49d5...908 Er du sikker på det? Står ikke noe om ullfor i beskrivelsen til Baby zip 🤔 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Nøstebarn er topp 👍 Anonymkode: 08ae6...7c4 Vi har Nøstebarn sin barnehagevott, men den er ikke varm nok nå når det er snø og kaldt. TS Anonymkode: 26240...6a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #19 Del Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Er du sikker på det? Står ikke noe om ullfor i beskrivelsen til Baby zip 🤔 Vi har Nøstebarn sin barnehagevott, men den er ikke varm nok nå når det er snø og kaldt. TS Anonymkode: 26240...6a0 Nøstebarn har den deilig ullfleecevott du kan ha inni 😊😊 Anonymkode: 5421b...ee3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
7v8 Skrevet 3. januar 2021 #20 Del Skrevet 3. januar 2021 Har vært veldig fornøyd med disse https://www.skistart.no/p-65472-hestra-baby-zip-long-mitt.aspx?gclid=EAIaIQobChMIgM7LhcqA7gIVltGyCh28QwyCEAQYHSABEgLPzfD_BwE Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå