AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Del Skrevet 3. januar 2021 Hei, Lurer på om denne vasken LÅNGUDDEN Einbauspüle, 1 Becken, Edelstahl. Heute bestellen - IKEA Deutschland passer på et 60 cm underskap? Jeg har et lite kjøkken. Anonymkode: 04112...471 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Whistler Skrevet 3. januar 2021 #2 Del Skrevet 3. januar 2021 (endret) Den er 50 bred og 40 dyp under falsen. Det er bare å måle opp i underskapet mellom skrogsidene og se om det er plass. Hvis du ser på et av de andre lignende forslagene ser du at "Ammerån" er montert på et 60 skap. Endret 3. januar 2021 av Whistler Lagt til noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 3. januar 2021 #3 Del Skrevet 3. januar 2021 I følge norsk Ikea så er målene på den kummen: 56 X 53 cm: https://www.ikea.com/no/no/p/langudden-innbyggingskum-1-kum-rustfritt-stal-s29157477/ Gjør som Whistler skriver, ta mål. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Taluno Skrevet 3. januar 2021 #4 Del Skrevet 3. januar 2021 Jeg har den vasken på ett 80cm underskap. Hullet vi har kappet er 52 cm bredt, og vasken med kanten oppå er 56 cm. Underskapene jeg har som er 60 cm, er 56 cm innvendig. Så ja, det vil være plass, men det vil være lite å gå på. Jeg personlig ville gått for den mindre modellen av den vasken på ett 60cm underskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå