AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 Nye regelen i Bergen har tredd i kraft. Jeg har akkurat begynt å leie en kald leilighet og prisen var perfekt. Nå tror jeg den ikke er rent brennende og vi har en nyfødt baby og kun en ovn .får vi bot om fyrer den opp?vi har dårlig eåd Anonymkode: 5f753...0c2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Det er huseier som må ta kostnaden med å bytte til en rent-brennende ovn. https://www.huseierne.no/hus-bolig/tema/oppvarming/forbud-mot-apne-peiser/ Anonymkode: f1e09...ef4
skrue Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 9 hours ago, AnonymBruker said: Nye regelen i Bergen har tredd i kraft. Jeg har akkurat begynt å leie en kald leilighet og prisen var perfekt. Nå tror jeg den ikke er rent brennende og vi har en nyfødt baby og kun en ovn .får vi bot om fyrer den opp?vi har dårlig eåd Anonymkode: 5f753...0c2 Baby eller ikke er helt irrelevant. Men, jeg vil gjette at det ikke vandrer veldig mange ovnsvakter som sjekker det som kommer ut av pipene omkring.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå