Fibonacci Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Er det noen som har opplevd å blø litt i forbindelse med eggløsning? Grunnen til at jeg spør er at jeg for ca 14 dager siden fikk en liten blødning samtidig med at jeg hadde EL-lignende slim. Trodde det var mensen, men det var mye mindre mengder, og jeg blødde bare noen dager (men spottet i flere dager). Hvis jeg hadde EL, skal jeg nemlig ha mensen i disse dager, men den kommer jo ikke... Har tatt gravitest, den var negativ. Hvor lenge etter EL kan mensen "utsettes" av stress og ytre faktorer?
ashera Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Eggløsningsblødning er ikke uvanlig. Jeg hadde f.eks. det da jeg hadde kobberspiral, men ikke etter at jeg tok den ut. Som regel er det bare litt blod i en dag, spotting over flere dager tror jeg ikke er så vanlig. Mensen kan påvirkes av ytre faktorer som stress. Hvor lenge varierer vel. Har hørt om flere som har hoppet over en mens i slike situasjoner. Selv har jeg bare opplevd 7 - 8 dagers forsinkelse.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå