Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Foreldrene mine var hos meg på nyttårsaften. Da vi skulle spise dessert satt ikke kjæresten min seg ved bordet der vi alle andre satt.

Han satt i sofaen og så på finn.no med mobilen. Er det bare jeg som synes dette er en uting og flaut?

Anonymkode: f407e...a2f

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det var jo rimelig uhøflig, spør du meg....

Anonymkode: 1f558...314

• Liker 41
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Foreldrene mine var hos meg på nyttårsaften. Da vi skulle spise dessert satt ikke kjæresten min seg ved bordet der vi alle andre satt.

Han satt i sofaen og så på finn.no med mobilen. Er det bare jeg som synes dette er en uting og flaut?

Det kommer helt an på hva han letet etter på Finn. Om han er på utkikk etter ny bolig eller bil så kunne det unnskyldes. Hvis han derimot lettet etter nytt teservise eller PlayStation så kan det ikke forsvares. 

Anonymkode: 9f026...756

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Er det bare jeg som synes dette er en uting og flaut?

Du bør ta en prat med han om hva som er normal høflighet. Har man besøk så spiser man sammen, og man sitter ved bordet til alle er ferdig!

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det kommer helt an på hva han letet etter på Finn. Om han er på utkikk etter ny bolig eller bil så kunne det unnskyldes. Hvis han derimot lettet etter nytt teservise eller PlayStation så kan det ikke forsvares. 

Man leter vel ikke etter bolig eller bil under nyttårsmiddagen? 🙃

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Han så på forskjellige sofaer, og ellers hva folk legger ut. Dette er en voksen mann som er veldig opptatt av respekt.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Man leter vel ikke etter bolig eller bil under nyttårsmiddagen? 🙃

Om det er krise så. 

Skrevet

Jøsses. Man sitter da sammen med gjestene om man inviterer til middag. Var han full? 

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet
Utelukke skrev (Akkurat nå):

Jøsses. Man sitter da sammen med gjestene om man inviterer til middag. Var han full? 

Drikker ikke.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Drikker ikke.

Hm. 

Du kan spørre ham hva tenker om det - og om det er god folkeskikk. 

• Liker 5
Skrevet

Dere ba han ikke om å komme og sette seg ned fordi nå var det dessert ?    Jeg hadde jo ikke latt han bare sitte der uvisst av hvilken grunn han valgte å droppe dessert.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Ville han ikke ha dessert? Spurte du ham hvorfor han ikke satt med dere?

Anonymkode: 1c383...196

• Liker 2
Skrevet (endret)

Du vet jo selv om dette er vanlig oppførsel fra samboeren din eller om det var et unntakstilfelle. Frekt er det uansett.

Hva sier han selv om hendelsen?

Endret av Blueturtle
  • Liker 1
Skrevet

"Du kan kanskje legge bort telefonen og sette deg her hos oss andre?"  Burde du sagt. Hvorfor sa du ikke det egentlig? 

• Liker 16
Skrevet

Det er brudd på normal folkeskikk. Og ikke minst så er det hyggelig å være samlet alle sammen rundt bordet :) Eneste unntaket er hvis man har blitt syk. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
SoWhat? skrev (40 minutter siden):

"Du kan kanskje legge bort telefonen og sette deg her hos oss andre?"  Burde du sagt. Hvorfor sa du ikke det egentlig? 

Sa det flere ganger. Han sa bare kommer snart.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
punkyB skrev (1 time siden):

Dere ba han ikke om å komme og sette seg ned fordi nå var det dessert ?    Jeg hadde jo ikke latt han bare sitte der uvisst av hvilken grunn han valgte å droppe dessert.

Han satt på sofaen en meter unna. Og ja sa ifra flere ganger. Vi satt jo og ventet på han.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han satt på sofaen en meter unna. Og ja sa ifra flere ganger. Vi satt jo og ventet på han.

Han var sikkert opptatt med å skrive på KG. Grusomt irriterende å bli forstyrret da.

Anonymkode: 6c3af...d39

• Liker 10
Gjest Niek79
Skrevet

Ville gått videre om jeg var deg. Dette er ikke normalt.

Skrevet

Oi, et såpass brudd på normal folkeskikk ville jeg faktisk hatt store problemer med. Spesielt når foreldrene dine også var der. Du har all grunn til å være flau. Har han gjort slik tidligere?

• Liker 7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...