Gå til innhold

Spoiler: Siste episode av Chilling Adventures of Sabrina...

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Spoiler alert! Hvis du ikke har sett siste episode av sesong 4, og ikke vil vite slutten... gå ut av tråden.

What the actual fuck? Er jeg den eneste som hatet den slutten? Hæ????! 

Jeg ble ikke overrasket når Sabrina Morningstar døde, fordi det hadde jeg egentlig forventet meg. Jeg tenkte at de ikke kunne være to, så på en eller annen måte vil hun forsvinne. Men at Sabina Spellman dør? Jeg skjønner ikke hvordan de kan tenke at det er en bra slutt. Er det for å passe på at de aldri kan fortsette med serien? For å lage en absolutt slutt?

Og hvorfor døde Nick? Jeg tolket hans død som selvmord. Det er ikke romantisk når noen tar selvmord. 

Endret av Chiyo
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ble skuffet jeg også! Jeg kan på en måte godta at Sabrina Spellman døde fordi hun alltid har vært villig til å ofre seg, men jeg hadde foretrukket at det ikke skjedde. Den romantiseringen av selvmord var en stor skuffelse. Skjønner ikke hva de tenkte der - er mange unge mennesker som synes det var romantisk og bra siden det forsterket at Sabrina og Nick skulle være "endgame" (ifølge twitter).

At serien ble kansellert da de holdt på å spille inn sesong fire har nok i stor grad påvirket slutten. Slik jeg forstod det hadde de skrevet sesong fire med forventing om å kunne ha en femte sesong, og måtte derfor endre mye helt på tampen. Men likevel, det ble en skuffende avslutning på serien..

Anonymkode: b9a23...d80

Skrevet

Det at hun døde gjorde meg ikke noe, men ja den siste scenen med at han tok selvmord var tullete.

• 2 uker senere...
Skrevet
Chiyo skrev (På 3.1.2021 den 2.27):

Spoiler alert! Hvis du ikke har sett siste episode av sesong 4, og ikke vil vite slutten... gå ut av tråden.

What the actual fuck? Er jeg den eneste som hatet den slutten? Hæ????! 

Jeg ble ikke overrasket når Sabrina Morningstar døde, fordi det hadde jeg egentlig forventet meg. Jeg tenkte at de ikke kunne være to, så på en eller annen måte vil hun forsvinne. Men at Sabina Spellman dør? Jeg skjønner ikke hvordan de kan tenke at det er en bra slutt. Er det for å passe på at de aldri kan fortsette med serien? For å lage en absolutt slutt?

Og hvorfor døde Nick? Jeg tolket hans død som selvmord. Det er ikke romantisk når noen tar selvmord. 

Du er ikke den eneste, jeg misliker slutten sterkt :glare:  

Spoileri spoilera: 

Det ble egentlig ikke noe skikkelig avslutning. Hun dør - vi ser begravelsen - tantene er lei seg - vi ser Sabrina møter Nick i "The sweet hereafter - slutt. Det var liksom alt :sukk: 

Skrevet

Verste slutten de kunne funnet på, synes jeg. Spesielt at de ikke kunne fått til å gjenopplive henne, liksom? Begrave henne fort nok på riktig sted eller andre metoder?

Anonymkode: 50b7e...02b

Skrevet

Ja litt brå og teit slutt. Men at hun dør for å redde andre tror jeg hun har gjort et par ganger nå, så det overrasker meg egentlig ikke 😂 

Verre med at Nick havnet der med henne. Han ofret seg for å være med henne? Nja.... han har jo vært en fuckboy store deler av serien, og så de siste tre episodene ble han skikkelig gutt som ofret livet sitt for å være med Sabrina? Ikke troverdig.

Har likevel klokketro på at hvis de skulle finne på å lage en sesong 5 er ikke det noe problem. Med alle helsekunstene i det universet er det ikke vanskelig å skrive henne tilbake til livet.

Var kult at de hadde med Hilda og Zelda fra 90-tallsserien i noen episoder da. 

Anonymkode: 65bf0...faf

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 18.1.2021 den 14.07):

Ja litt brå og teit slutt. Men at hun dør for å redde andre tror jeg hun har gjort et par ganger nå, så det overrasker meg egentlig ikke 😂 

Verre med at Nick havnet der med henne. Han ofret seg for å være med henne? Nja.... han har jo vært en fuckboy store deler av serien, og så de siste tre episodene ble han skikkelig gutt som ofret livet sitt for å være med Sabrina? Ikke troverdig.

Har likevel klokketro på at hvis de skulle finne på å lage en sesong 5 er ikke det noe problem. Med alle helsekunstene i det universet er det ikke vanskelig å skrive henne tilbake til livet.

Var kult at de hadde med Hilda og Zelda fra 90-tallsserien i noen episoder da. 

Anonymkode: 65bf0...faf

Jeg had hørt rykter om at det var noen som var interessert i å kjøpe serien. Hvis det er sant så er det sikkert mulig å redde Sabrina fra døden. 
Jeg syntes også det var gøy at Hilda og Zelda fra 90-tallet fikk være med, men jeg syns den episoden var skikkelig kjedelig og ekkel. Det hadde vært gøyere hvis de var med i den ekte verden med den andre Sabrina. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...