Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg orker å fortsette forholdet fordi:

- han etter 6 år ikke bryr seg om at vi ikke har felles adresse... og forventer at jeg likevel ALLTID skal komme til han.( vi bor rel langt fra hverandre , så blir sliten av å kjøre)

- han vil ikke stifte familie

- han er 9 år eldre enn meg - og er blitt utrolig gubbete og kjedelig.. Hvis jeg vil vi skal trene kan han fortelle om hvordan han brukte å trene for 10 år siden.. hvor langt, raskt han løp osv.. Men han gidder knapt å gå en tur nå..

Hvis jeg går fra han er det selvfølgelig mest første og andre punktet som er årsaken... men punkt nr 3 veier litt det også..

bør jeg begrunne årsakene - eller bare si at jeg ønsker at vi går hvert til vårt ...

Anonymkode: ac244...c26

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan begrunne det om han spør.

Anonymkode: 0e629...544

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Jeg tror ikke jeg orker å fortsette forholdet fordi:

- han etter 6 år ikke bryr seg om at vi ikke har felles adresse... og forventer at jeg likevel ALLTID skal komme til han.( vi bor rel langt fra hverandre , så blir sliten av å kjøre)

- han vil ikke stifte familie

- han er 9 år eldre enn meg - og er blitt utrolig gubbete og kjedelig.. Hvis jeg vil vi skal trene kan han fortelle om hvordan han brukte å trene for 10 år siden.. hvor langt, raskt han løp osv.. Men han gidder knapt å gå en tur nå..

Hvis jeg går fra han er det selvfølgelig mest første og andre punktet som er årsaken... men punkt nr 3 veier litt det også..

bør jeg begrunne årsakene - eller bare si at jeg ønsker at vi går hvert til vårt ...

Anonymkode: ac244...c26

Ruuuun Forrest, ruuuuun! 👏🏻
Hadde ikke startet med å begrunne, men greit å nevne det slik han ikke går og lurer på hva som egentlig skjedde. Iallfall når det er snakk om så mange år

Anonymkode: 305b2...1c5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Absolutt. Da er det et visst håp om at han tar til seg i allefall deler av det, så en annen dame slipper å bli behandlet like søplete. 

Anonymkode: c8c78...bce

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nr2 holder.

Anonymkode: 4cddc...0f4

• Liker 1
Skrevet

Punkt 2. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det bør du ikke.

Han er fullt klar over alt dette. Den eneste årsaken til å forklare enda en gang, er at du håper det skal føre frem.

Anonymkode: f72f7...34a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke utdype mer, du har jo allerede bestemt deg :)

Anonymkode: 4b783...aa5

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det avhenger av hvorfor du eventuelt forteller det. 

Om det er for egen del - som å gi beskjed om at du ikke synes han har behandlet deg godt så kan det være lurt. 

Om du ønsker at han skal få dårlig samvittighet eller ta på seg ansvar for at forholdet ikke har gitt deg det du ønsker (eventuelt at du ønsker han skal gå inn for å endre seg slik at forholdet kan fortsette), tror jeg det bare gjør vondt verre. Da gir du ham mer "makt" over hvordan du opplever det. 

Anonymkode: e9aa2...6b3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...