AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 ..for så å angre, fordi dette mennesket ikke var så perfekt og spennende som du innbilte deg? Forlot du en snill, god og stabil partner, fordi du kjedet deg og trodde h*n du var betatt av, var så mye mer spennende enn partneren din? Isåfall, fortell. Jeg vil høre😊 Anonymkode: b55ac...2a5 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har aldri sett på noen partner som bedre eller dårligere enn andre eller som noen som skal underholde meg i mitt ellers så kjedelige liv. Jeg er der pga følelser og går pga manglende følelser: ikke fordi jeg ser andre som bedre eller dårligere. Jeg syns det virker fullstendig sykelige å vurdere mennesker slik du antyder at du gjør. Anonymkode: 8bd07...9f2 11
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #3 Skrevet 3. januar 2021 Ja, og eneste jeg angrer på er at jeg ikke dro tidligere. Nye kona mi er bedre enn ekskona på absolutt alle måter Anonymkode: 835cc...bc4 15
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Nei, selvfølgelig ikke. Anonymkode: 9bc94...d6f 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har aldri sett på noen partner som bedre eller dårligere enn andre eller som noen som skal underholde meg i mitt ellers så kjedelige liv. Jeg er der pga følelser og går pga manglende følelser: ikke fordi jeg ser andre som bedre eller dårligere. Jeg syns det virker fullstendig sykelige å vurdere mennesker slik du antyder at du gjør. Anonymkode: 8bd07...9f2 Enig. Anonymkode: 9bc94...d6f 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 Ja det har jeg gjort. Angrer ikke på at jeg gikk fra det trauste. Vi var mere venner enn kjærester. Men nåværende samboer er ikke noe varp. Etter mange år sammen er det bra når det er bra og forferdelig dårlig når det er dårlig. Utroskap har skjedd noen ganger fra hans side. Anser forholdet som åpent nå. Anonymkode: d497e...54b 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Nei. Har kun gått for min egen del, og forventet å være alene i årevis. Ville ikke ha gått fordi jeg fant en annen, det blir på feil premisser for meg. Jeg er svært trofast, og avslutter heller før jeg vurderer noen andre. Men det har ikke skjedd 😊 Anonymkode: 61900...3df 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Jeg har forlatt en fyr fordi jeg ikke trivdes i forholdet, jeg har aldri hatt en på vent da jeg kom ut av forholdet. Anonymkode: 9bbe5...bd3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Ja, og jeg angrer Anonymkode: 74475...816 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Det er nok lurt å vurdere forholdet sitt uavhengig av om en annen partner virker mer spennende. Alle «nye» har jo den fordelen at relasjonen ennå ikke er preget av hverdagens mindre spennende sider - for eksempel husarbeid og logistikk med barn Anonymkode: 19d78...d9b 10
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Ja, og jeg angrer. Gikk fra mannen min for en narsissistisk alkoholiker. Gikk fra han og, og nå savner jeg eks-mannen min på 4.året. Mer og mer faktisk. Karma kom og beit meg i rompa. Mitt livs største feil. Anonymkode: b7423...f6c 22 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ja, og jeg angrer. Gikk fra mannen min for en narsissistisk alkoholiker. Gikk fra han og, og nå savner jeg eks-mannen min på 4.året. Mer og mer faktisk. Karma kom og beit meg i rompa. Mitt livs største feil. Anonymkode: b7423...f6c Visste du han var en narsissistisk alkoholiker da du forlot mannen din? Hva var det som gjorde at ham virket mer spennende og bedre enn mannen din? Anonymkode: c2d55...2c2 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 Heller omvendt. Jeg innså først etter jeg gikk at min forrige partner var ekstremt dårlig for meg. Ny partner er bedre enn jeg trodde. Utrolig nok savner jeg forrige partner ennå, men jeg har heldigvis funnet fornuften nå. Anonymkode: f1457...978 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 Tanken er der. Ikke fordi jeg misliker min partner. Elsker han høyt, men det er så A4 forhold at jeg kjeder meg ihjel. Vi krangler ikke. Eller vi krangler når jeg lager en krangel. 1 gang i året. Da er jeg nøtt til å få ut litt damp. Dette bunner i at jeg altid har levd i dramatiske og ustabile forhold hele livet mitt. Altså er dette et mønster jeg savner, men som veit er skadelig for meg. Tanken er heller å leve som singel siden jeg ikke takler noen av forholdene. Anonymkode: baae5...82e 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 Nei har aldri hatt den muligheten. Bare bortskjemte kjerringer kan si de har opplevd noe sånt. Anonymkode: 3653c...ef8
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 Har blitt dumpa to ganger pga. noe "bedre". De kom tilbake etter en tid og tryglet og ba om godt vær. 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, og jeg angrer. Gikk fra mannen min for en narsissistisk alkoholiker. Gikk fra han og, og nå savner jeg eks-mannen min på 4.året. Mer og mer faktisk. Karma kom og beit meg i rompa. Mitt livs største feil. Anonymkode: b7423...f6c Ja sånn kan det gå. Grådighet kan slå tilbake på en selv i de fleste tilfeller. Anonymkode: 6bdea...883
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 Ja, har fortsatt til fordel for en annen. Men først etter at jeg hadde blitt altfor lenge i et forhold som virkelig ikke var bra. Og ja, han nye er myyye bedre. Riktigere for meg. Jeg er blitt litt eldre og vet mer om hva jeg bør se etter i en partner. Anonymkode: 9745d...c19 1
Jdz Skrevet 3. januar 2021 #19 Skrevet 3. januar 2021 Ja det har jeg gjort-ish. Det var ikke en avgjørelse jeg tok lett på og jeg var inneforstått med at sjansen for at jeg kom til å angre var stor. Og jeg hadde rett. Det skal legges til at jeg ikke først og fremst forlot henne for en annen partner, men det at jeg hadde møtt noen andre aksellerert definitivt bruddet. Er snart tre år siden, savner henne fortsatt, hver eneste dag. 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #20 Skrevet 3. januar 2021 Jdz skrev (1 time siden): sjansen for at jeg kom til å angre var stor. Og jeg hadde rett. Det skal legges til at jeg ikke først og fremst forlot henne for en annen partner, men det at jeg hadde møtt noen andre aksellerert definitivt bruddet. Hvorfor angret du, hvis du uansett hadde tenkt å gå? Anonymkode: 9bc94...d6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå