AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #1 Skrevet 3. januar 2021 I dag er jeg litt oppi 30-åra, og jeg er altså mann. Jeg syns tanken på å ligge med en dame som er en del eldre enn meg er veldig pirrende. Har tenkt at dette er en tenåringsgreie man gjerne vokser i fra. Tidlig i 20-åra hadde jeg en slik periode, men jeg traff aldri noen. Så forsvant disse tankene bort i en lengre periode, og jeg tenkte mest på kvinner rundt egen alder og yngre. Men så, i det siste igjen, har jeg blitt litt "besatt" av en kollega. En flott og staselig dame som er i slutten av femti-årene. Det er nesten utelukkende henne jeg fantaserer om for tiden. Må presisere om at dette bare handler om det seksuelle. Nå er jo denne dama godt gift, og på ingen måte aktuell. Føler egentlig at det ikke finnes mulighet for å få opplevd denne fantasien, da damene enten er gifte og har barn rundt min alder, og/eller tenner ikke på yngre menn, samt at de kvinnene som faktisk tenner på yngre ønsker et forhold Finnes det de damene som kunne tenke seg et seksuelt forhold med en ganske mye yngre mann, tror dere? Det burde jo være et mer realistisk scenario nå som jeg er i 30-åra, enn da jeg var i 20-åra.. Anonymkode: fba27...95c 2
Mannjessheim1984 Skrevet 3. januar 2021 #2 Skrevet 3. januar 2021 Æsj. Finn deg ei 25 åring. Strammere mus og færre rynker. 4
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #4 Skrevet 3. januar 2021 Mannjessheim1984 skrev (1 minutt siden): Æsj. Finn deg ei 25 åring. Strammere mus og færre rynker. og mye, mye bedre og mer erfaren i senga enn dere ungførkjer 😄 Anonymkode: ab19a...b2e 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #5 Skrevet 3. januar 2021 Slutten av 50-årene? Du ønsker kanskje ei med erfaring og som ikke er fruktbar? Anonymkode: 2b9db...38e
Mannjessheim1984 Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Ekkelt bare. Tørre inni og våte utpå. Æsj. 1
Gjest Tun Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 Just now, Mannjessheim1984 said: Ekkelt bare. Tørre inni og våte utpå. Æsj. Du har testet skjønner jeg.
Hr. Aktiv Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 Mannjessheim1984 skrev (4 minutter siden): Æsj. Finn deg ei 25 åring. Strammere mus og færre rynker. For all del gå etter den dama på 25 i tro på at musa er så vanvittig mye bedre. Går lett etter hun eldste fordi totalpakken er så vanvittig mye bedre. 8
Mannjessheim1984 Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 Tun skrev (1 minutt siden): Du har testet skjønner jeg. Ja, kjedelig greie. Lite glid. Er de under 40 glir det godt.
Gjest Tun Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 Just now, Mannjessheim1984 said: Ja, kjedelig greie. Lite glid. Er de under 40 glir det godt. Aldri hørt om deg.
Ryzorman Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 (endret) jeg holdte på med ei dame som var i 40 årene når jeg var 25, i over 2 år. Så nei er ikke noe gærli med det Gjør som du vil, du er voksen. Ikke bry deg om hva andre folk på KG sier, dem kjenner deg ikke engang. Og for de som sier at 40 årene er "tørre" Nei, folk oppi årene har så utroligt mye sex lyst at det er utroligt, masse god sex, synes til og med sexen med de oppi alderen har vært mye bedre en de som var samme alder som meg. Endret 3. januar 2021 av Ryzorman 8
Dubidu Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 (endret) Seriøst- jeg synes ikke det er teit. En lyst eller dragning er ikke rasjonell. Og jeg tenker ikke på de minst fristende bildene av kvinnens kjønnsorgan om jeg forelsker meg. Da ser jeg sjarmen, kroppen, blikket, omtanken - i tilfeldig rekkefølge. Kanskje blikket aller først. Jeg tenker det er mindre hold i påstandene om at alle over førti er så fryktelig tørre og kjedelige. Det ville være fælt, siden så mange lever ganske lenge. Endret 3. januar 2021 av Dubidu 2
Moden dame Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): I dag er jeg litt oppi 30-åra, og jeg er altså mann. Jeg syns tanken på å ligge med en dame som er en del eldre enn meg er veldig pirrende. Har tenkt at dette er en tenåringsgreie man gjerne vokser i fra. Tidlig i 20-åra hadde jeg en slik periode, men jeg traff aldri noen. Så forsvant disse tankene bort i en lengre periode, og jeg tenkte mest på kvinner rundt egen alder og yngre. Men så, i det siste igjen, har jeg blitt litt "besatt" av en kollega. En flott og staselig dame som er i slutten av femti-årene. Det er nesten utelukkende henne jeg fantaserer om for tiden. Må presisere om at dette bare handler om det seksuelle. Nå er jo denne dama godt gift, og på ingen måte aktuell. Føler egentlig at det ikke finnes mulighet for å få opplevd denne fantasien, da damene enten er gifte og har barn rundt min alder, og/eller tenner ikke på yngre menn, samt at de kvinnene som faktisk tenner på yngre ønsker et forhold Finnes det de damene som kunne tenke seg et seksuelt forhold med en ganske mye yngre mann, tror dere? Det burde jo være et mer realistisk scenario nå som jeg er i 30-åra, enn da jeg var i 20-åra.. Anonymkode: fba27...95c Jeg tror ikke at alle de damene som tenner på yngre menn ønsker forhold. Men det kan være vanskelig å vite hvem som faktisk tenner på yngre menn, eller som tenner på akkurat deg. Så du må nesten bare prøve deg frem. Flørte forsiktig, og så flørte litt mer eksplisitt (med stor aldersforskjell kan vi damer bli usikre på om dere yngre menn faktisk flørter med seksuelle intensjoner eller om dere bare er ekstra vennskapelig hyggelige). Et helt urealistisk scenario er det uansett ikke, så lykke til! 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 Tror det er bedre sjanse for at fantasien går i oppfyllelse når du er i 30 årene enn i begynnelsen av 20 årene. Jeg blir dårlig når svært unge menn prøver seg, men en mann i 30 årene er mann. Anonymkode: 79ce2...205 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 Mannjessheim1984 skrev (2 timer siden): Æsj. Finn deg ei 25 åring. Strammere mus og færre rynker. De er høye på seg selv og har prinsessenykker. Anonymkode: fba27...95c 4
CorvusCorax Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 Nei. Du kan tenne på hvem enn du vil. Husk det. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): og mye, mye bedre og mer erfaren i senga enn dere ungførkjer 😄 Anonymkode: ab19a...b2e Ung fycher?? Anonymkode: a8d74...590
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #19 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): De er høye på seg selv og har prinsessenykker. Anonymkode: fba27...95c As they should! 👸 Anonymkode: 94b16...fad
Bamseklemmer Skrevet 3. januar 2021 #20 Skrevet 3. januar 2021 Mannjessheim1984 skrev (5 timer siden): Æsj. Finn deg ei 25 åring. Strammere mus og færre rynker. Jeg ville heller ha hatt ei på 50 år enn to på 25 år... men jeg elsker rynker også er de dobbelt så kåte. Og stram munn er bedre enn stram mus🤭
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå