AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Du som dame på rundt 30 ville du kunne fått følelser for en rik, veltrent og "kjekk" gentleman mann på 60? Hvis ikke kunne du hatt et forhold hvis han hadde gitt deg mye penger og gaver? Anonymkode: bba64...2de
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Ja. Har vært i flere slike. Dog ingen veltrente, bare lubbne men pene i ansiktet. Anonymkode: a121e...f63 4
marleneK92 Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 (endret) 29 neste måned så jeg svarer. Følelser har ingen alder, men hun må la deg bli kjent med henne og omvendt før det evt skjer. Vet det er folk som definitivt ville gjort noe slik som du nevner her med penger & gaver men vil du virkelig ha noen som bruker deg? Som vil ha det du har, og ikke hvem du er? Nei, jeg ville ikke gått med på forhold basert på gaver, og penger. Det er overhodet ikke noe koselig med forhold om ikke forbindelsen er der. Kjemien. Endret 2. januar 2021 av marleneK92 Skrivefeil 4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Dame i 30-årene. Sammen med en i femtiårene, men han er ikke rik på penger. Kjærlighet og lojalitet derimot🥰 Anonymkode: 7bbae...c16 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 marleneK92 skrev (2 minutter siden): 29 neste måned så jeg svarer. Følelser har ingen alder, men hun må la deg bli kjent med henne og omvendt før det evt skjer. Vet der er folk som definitivt ville gjort noe slik som du nevner her med penger & gaver men vil du virkelig ha noen som bruker deg? Som vil ha det du har, og ikke hvem du er? Nei, jeg ville ikke gått med på forhold basert på gaver, og penger. Det er overhodet ikke noe koselig med forhold om ikke forbindelsen er der. Kjemien. Takk for svar. Når man sitter alene så lenge mister mann litt selvtilliten. Har mer å gi for den rette. Tenker at man kan begynne sånn og utvikle seg Anonymkode: bba64...2de
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dame i 30-årene. Sammen med en i femtiårene, men han er ikke rik på penger. Kjærlighet og lojalitet derimot🥰 Anonymkode: 7bbae...c16 Så bra 🙂 Anonymkode: bba64...2de
marleneK92 Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk for svar. Når man sitter alene så lenge mister mann litt selvtilliten. Har mer å gi for den rette. Tenker at man kan begynne sånn og utvikle seg Anonymkode: bba64...2de Kan forstå at man mister selvtilliten litt om man trives veldig godt i par/sosiale lag når man sitter mye alene. Å ha noen bare for å ha noen kan gjøre ting vanskelig. Følelsene er ikke sikkert at er der, og da blir det mer en plikt. Gaver osv er koselig å gi når man gjør det rett årsak, men dette blir også en slags plikt om du skal gjøre dette for at personen skal bli. Idag er det vanskelig å møte noen utendørs, men vi satser alle på bedre tider før eller siden. Oppsøk plasser som har noe du liker/er interessert i så møter du kanskje noen som har noe til felles med deg. Det er så mye koseligere å dele livet med noen man er oppriktig glad i og som er glad i enn selv. Men husk du trenger ikke å være alene selvom du er singel. Kanskje det er noen der ute som vil tilbringe tid og kose seg med deg. Å da kan det evt bli noe mer senere også men det trenger ikke det. Men da har man jo denne tiden å bli kjent på, og det er jo ofte sånn følelser dukker opp ☺️ Man har lov til å tvile litt på seg selv innimellom. Naturlig det, men bruk litt tid å tenk på hva du egentlig vill og hva som passer for deg. 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Så bra 🙂 Anonymkode: bba64...2de Kunne ikke funnet en bedre partner. Så moden og erfaren på alle områder Anonymkode: 7bbae...c16 1
Trolltunge Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Kun følelser for forhold for min del. Alltid vært slik, vil aldri endres. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 Ok123 skrev (3 minutter siden): Er dette tull? 👀 Overhode ikke... Anonymkode: bba64...2de
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Nei, aldri ! Anonymkode: 0e2fe...245 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 Glemmesak. Du skal være glad om du får kvinner i 50-årene. Anonymkode: c6134...ed3 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Glemmesak. Du skal være glad om du får kvinner i 50-årene. Anonymkode: c6134...ed3 Hvorfor? Anonymkode: bba64...2de
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #16 Skrevet 3. januar 2021 Trolltunge skrev (8 minutter siden): Kun følelser for forhold for min del. Alltid vært slik, vil aldri endres. Kun følelser for meg også.. Anonymkode: bba64...2de
Trolltunge Skrevet 3. januar 2021 #17 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Takk for svar. Når man sitter alene så lenge mister mann litt selvtilliten. Har mer å gi for den rette. Tenker at man kan begynne sånn og utvikle seg Anonymkode: bba64...2de Ja, men hvorfor gjøre det så umulig for seg selv. Du kan kjøpe en kvinne, selvfølgelig, en tid iallefall, men når du vil ha en kvinne på over en generasjon yngre er det neppe kjærlighet. Ville ikke det være trist det også? Synes du ikke kvinner i egen alder og 10-15 år yngre er attraktive overhodet? Det er der du kan finne og få KJÆRLIGHET. For min del ville alt annet vært verdiløst. Noe som bare hadde gjort meg mer trist. 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #18 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor? Anonymkode: bba64...2de Fordi kvinner ikke har noen særlige egenskaper som gjør dem blind for hvordan en mann ser ut, blind for at man ikke har noe til felles, blind for at referanser ikke er det samme og blind for at han kan bli pleietrengende og dø om langt under 20 år. En mye eldre menn er rett og slett ikke attraktivt, selv om han kan være flott for en kvinne på samme alder som er de han har mest til felles med. De kommer ikke til å synes han er ekkel. Mens kvinner vil syns han er ekkel om han prøver seg på noe annet enn en faderlig eller vennlig rolig. Anonymkode: c6134...ed3 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #19 Skrevet 3. januar 2021 Trolltunge skrev (1 minutt siden): Ja, men hvorfor gjøre det så umulig for seg selv. Du kan kjøpe en kvinne, selvfølgelig, en tid iallefall, men når du vil ha en kvinne på over en generasjon yngre er det neppe kjærlighet. Ville ikke det være trist det også? Synes du ikke kvinner i egen alder og 10-15 år yngre er attraktive overhodet? Det er der du kan finne og få KJÆRLIGHET. For min del ville alt annet vært verdiløst. Noe som bare hadde gjort meg mer trist. "Synes du ikke kvinner i egen alder og 10-15 år yngre er attraktive overhodet? " Svar på det er ja. Denne siste jeg hadde følelser var på min alder, men 6-7 år siden Enig det andre du skriver også, men det er sånn jeg tenker. Vet det er feil Anonymkode: bba64...2de
Trolltunge Skrevet 3. januar 2021 #20 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): "Synes du ikke kvinner i egen alder og 10-15 år yngre er attraktive overhodet? " Svar på det er ja. Denne siste jeg hadde følelser var på min alder, men 6-7 år siden Enig det andre du skriver også, men det er sånn jeg tenker. Vet det er feil Anonymkode: bba64...2de Jeg er 45 år, og beklager du er for gammel for meg. Jeg tror jeg ville ha jobbet med de tankene. De står i veien for å finne ekte kjærlighet. Du bør identifisere hvorfor du tenker slik, og være utrolig ærlig angående hvorfor du er tiltrukket av såpass yngre kvinner. Om det er utseende er det lettere å jobbe seg rundt enn om det er at voksne kvinner gjør deg mer usikker, men uansett viktig å identifisere, for å jobbe rundt det. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå