AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Hvorfor gir noen foreldre barna sine så håpløse navn? Ronny, Jonny og Tommy oser kriminell, og dømmer ungen til et liv med fordommer. Lukas, Matheo og Oliver heter "alle". Eier dere ikke et snev av originalitet? Og de som velger helt sære og tåpelige navn som Florian eller Alva. Ønsker dere at barnet skal mobbes? Anonymkode: 996d6...b71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zienna Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Navn har alltid gått etter mote, og som kjent endrer moten seg. Hva som er in akkurat nå, er absolutt ikke in om 10 år. Personlig har jeg stor tro på det gamle ordtaket om at "navn skjemmer ingen, men mange skjemmer navnet" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Del Skrevet 2. januar 2021 Alva og Florian er da hverken sært eller rart? I følge ssb er det over 1000 stk som heter Alva her i landet. Florian er litt mindre vanlig, men jeg ser for meg at de som heter det har en tilknytning til land der det er mer vanlig? Selv har jeg gitt barna «rare» navn der for to av barna er det rundt 300 stk som deler navn med dem. Men det ene barnet er oppkalt etter en slektning, så det ble ikke tatt helt ut av det blå. Vi har valgt navn vi synes er vakre. Anonymkode: ff843...847 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jessic_a Skrevet 3. januar 2021 #4 Del Skrevet 3. januar 2021 Hvorfor bryr du deg? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå