AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Ønsker å kutte ned på sukker av ulike grunner (ikke vektnedgang) og lurer på hvilke oppskrifter dere her inne kan anbefale. Til nå har jeg kun likt sukkerfri panna cotta og sukkerfrie hveteboller, men har også prøvd sukkerfrie brownies, sjokoladekake og cookies som jeg syntes smakte helt grusomt 🙈 Har som regel bruk sukrin gold, sukrin+ og fibersirup. Anonymkode: ea70e...d18
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 "Uten tilsatt sukker" er vel en betegnelse som brukes på ferdige produkter, ikke i oppskrifter? Du kan være sikker på at oppskrifter der man egentlig skal bruke sukker, ikke blir like bra med erstatningsprodukter (for å si det pent). Mitt beste tips hvis du vil kutte ned på sukker, er å spise mindre av matvarer med sukker. Anonymkode: 721d9...4bc 1
Kalevala Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Mange sukkerfrie matvarer smaker ikke så godt hvis du samtidig spiser sukker. Men om du venner deg av med sukkeret først, vil de smake mye bedre. Smaksløkene våre tilpasser seg det de får. Eksempel: Jeg elsker marsipan. En gang forsøkte jeg å kjøpe den sukkerfrie marsipanen med sukrin, men syntes den var blæh. Så begynte jeg med lavkarbokost i fjor, og da kjøpte jeg den på nytt. Nå er den helt uimotståelig. Jeg kjøper også sukkerfrie kokosboller, de er nydelige. 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Spis middag, da vel. Ordentlig mat. Ingen vits å tylle i seg dessert og søtsaker, hvis målet er å kutte ned på sukkeret. Anonymkode: 1a322...4c5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Spis middag, da vel. Ordentlig mat. Ingen vits å tylle i seg dessert og søtsaker, hvis målet er å kutte ned på sukkeret. Anonymkode: 1a322...4c5 Du har tydeligvis ikke peiling... Ts: mange bloggere som har mange gode oppskrifter. Selv liker jeg godt sjokolademoussen til Sukrin. Anonymkode: 52a5d...59a
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #6 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har tydeligvis ikke peiling... Ts: mange bloggere som har mange gode oppskrifter. Selv liker jeg godt sjokolademoussen til Sukrin. Anonymkode: 52a5d...59a Ehhh, jo, det har jeg. Men for all del, gjør som dere vil. Anonymkode: 1a322...4c5
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Sukkerfri is Sukkerfri riskrem Sukkerfri banankake Om du snakker om tilsatt sukker🙂 Anonymkode: 789e4...1c9
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Ønsker å kutte ned på sukker av ulike grunner (ikke vektnedgang) og lurer på hvilke oppskrifter dere her inne kan anbefale. Til nå har jeg kun likt sukkerfri panna cotta og sukkerfrie hveteboller, men har også prøvd sukkerfrie brownies, sjokoladekake og cookies som jeg syntes smakte helt grusomt 🙈 Har som regel bruk sukrin gold, sukrin+ og fibersirup. Anonymkode: ea70e...d18 Er fruktsukker ok? I så fall ville jeg testet ut raw kaker Anonymkode: d74f5...832
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå