AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Del Skrevet 2. januar 2021 Jeg har fått disse diagnosene pga mye traume i barndommen. Men det går veldig hardt utover meg fysisk. Lurer på om noen her som har disse diagnosene kan dele litt erfaringer og tips? Jeg får veldig høy puls og blir kvalm ofte. Føles som at jeg har influensa hver dag. Er så sliten at det å gre håret gjør meg svimmel. Har sjekket hjertet og lunger etc hos fastlegen og alt er ok. Men når alt dette setter inn så får jeg dødsangst og alt blir bare verre. Klarer ikke å bekjempe det. Noen her som vet om bra onlinesider, chatgrupper etc? Tusen takk Anonymkode: 73420...345 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Del Skrevet 2. januar 2021 Så lenge du er redd for sykdom, hjertet, osv opprettholder du angsten. Når du har fått konstatert at du er frisk så stol på legen. Det er tankene dine som gir deg angst. Og det er tankene du må jobbe hardt med. Gjør ting som gjør deg glad, sett av 15 min om dagen til å gruble over angsten, og ikke et minutt mer. Resten av dagen bør su holde deg opptatt med husarbeid, venner, frisk luft, trening, se en morsom seire, ta et bad, lag deg noe godt å spise osv. så lenge hodet ditt er opptatt med noe annet dempes angsten. bruk også kognitiv terapi skjema. Tankene dine kjører på med negative og farlige tanker som sender deg rett i angsten, men angsten er irrasjonell. ikke vær redd angsten.. da slipper den taket. Registrer at den er der, men ikke la den styre hverdagen din Anonymkode: a11bd...929 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå