Gå til innhold

Fødselsskade

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter fødsel for snart to år siden, ble jeg sydd ganske mye grunnet jeg revnet ned og ut mot siden. Etter stingene forsvant og jeg skulle kjenne der, kjenner jeg at det buler ut rundt inngangen, samleie er vondt, sykling m.m. Jeg blir henvist til sykehus som finner et drag som de skal operere. Den operasjon har jeg nå hatt for 3 mnd siden. Dessverre ser det ut som det ikke blir et godt resultat. Mitt spørsmål er da: er det noen her som har hatt eller har en fødselsskade som trengte hjelp? Vet dere evt om en privat gynekolog med mye erfaring innen fødselsskader? Virker som dette er så tabu tema. Får lite info fra helsestasjon , jordmor og lege. Så ønsker å komme i kontakt med noen som har bred erfaring innen gynekologi.

Takk☺️

Anonymkode: 84fbc...923

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Etter fødsel for snart to år siden, ble jeg sydd ganske mye grunnet jeg revnet ned og ut mot siden. Etter stingene forsvant og jeg skulle kjenne der, kjenner jeg at det buler ut rundt inngangen, samleie er vondt, sykling m.m. Jeg blir henvist til sykehus som finner et drag som de skal operere. Den operasjon har jeg nå hatt for 3 mnd siden. Dessverre ser det ut som det ikke blir et godt resultat. Mitt spørsmål er da: er det noen her som har hatt eller har en fødselsskade som trengte hjelp? Vet dere evt om en privat gynekolog med mye erfaring innen fødselsskader? Virker som dette er så tabu tema. Får lite info fra helsestasjon , jordmor og lege. Så ønsker å komme i kontakt med noen som har bred erfaring innen gynekologi.

Takk☺️

Hei ...  3 mnd .. er kort tid ...  du kan be om en vurdering på et annet sykehus ... har du ikke blitt satt opp til etterkontroll ! 

Anonymkode: 679d8...b89

AnonymBruker
Skrevet

Hvor bor du hen? 

Anonymkode: d1567...226

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjenner en bra gynekolog, men han er i Bergen 

Anonymkode: d1567...226

AnonymBruker
Skrevet

Private betyr ikke bedre. Men du må til spesalist. Oslo og Bergen har de beste statlige. Ta kontakt med Rikshospitalet f.eks

Anonymkode: e9e6b...81e

AnonymBruker
Skrevet

Ikke uvanlig å få skader der nede dessverre. Men man snakker ikke høyt om det. Hadde selv aldri hørt om slike ting, eneste jeg hørte var at alle som revnet blir sydd fint sammen og blir akkurat som før, noe som er løgn! 

Anonymkode: 1075d...bf4

• Liker 1
  • 3 år senere...
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 23.38):

Takk☺️

Heisann. Fikk du hjelp? Jeg har noe som kjennes ut som drag i underlivet, men ingen lege ser noe😪

Anonymkode: 4621b...a65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...