Gå til innhold

Tror dere det blir lov til mer enn 10 folk i bryllup til april?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ingen har svaret, men utifra det dere observerer og ser tror dere det er mulig? Eller bare å glemme

har lyst på 30-40folk bare :) 

Anonymkode: d69a1...e02

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det tror jeg bare er å glemme. 

Anonymkode: 149e9...822

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Det tror jeg bare er å glemme. 

Anonymkode: 149e9...822

Tror du ikke det blir lov til 30 folk heller?

Skrevet

Det er per i dag lov med 20, men all fornuft tilsier at det er lite lurt.

Skrevet

Er det ikke litt egoistisk å planlegge et bryllup med 30-40 personer midt i en pandemi? Kjærligheten tåler å vente til neste år 

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Jessic_a skrev (55 minutter siden):

Er det ikke litt egoistisk å planlegge et bryllup med 30-40 personer midt i en pandemi? Kjærligheten tåler å vente til neste år 

Var egentlig 200 folk :) 

Ikke jeg som styrer dessverre..

AnonymBruker
Skrevet
PetterKanin skrev (56 minutter siden):

Det er per i dag lov med 20, men all fornuft tilsier at det er lite lurt.

20 er greit. Kamera mann og servitør er jo inkludert i de 20 så..... 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Ikke du som styrer? Så det er ikke ditt bryllup? 

Anonymkode: b54b0...f63

• Liker 8
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Bestemmer du ikke over ditt eget bryllup? Ingen vet hvordan situasjonen vil være i april, den kan være bedre eller mye verre.  Noen land tror mars/april vil toppe seg med covid før vaksinasjonen har blitt fullført.

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på det egentlig. Mer smittsomt virus er løst, og vaksineringen tar tid.

Anonymkode: e12ad...c8e

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tror det vil være samme begrensninger på 20 personer til april. Er bare 3 måneder til. Det tar 3 uker før vaksinen virker. Så da skal vi være oppe på en god vaksinasjonsdekning allerede innen 2 måneder fra i dag. Tror altså ikke det går.

Anonymkode: 4f477...770

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Skal i et bryllup med 50 gjester i april, satser på at det går. 

Anonymkode: 3395f...28e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha satset på det.

Vaksineringen kommer til å ta tid, sikkert til over sommeren, og med den nye mutasjonen vil man kanskje måtte utvikle enda en vaksine.

Husk at i begynnelsen trodde mange at dette kom til å vare til rundt 17. mai ... og vi vet jo hvordan det gikk.

Anonymkode: 85cff...5ce

AnonymBruker
Skrevet

Hvem vet, det kan hende. Dere får ta det som det kommer, enten du er gjest eller brud(gom).

Anonymkode: 220ed...2c6

AnonymBruker
Skrevet

Vanskelig å si. Vi håper å være 20 i mai, men er svært forberedt på å måtte skalere ned til kun foreldre, under 10, eller bare oss og forlovere. Å ikke regne med noe slikt syns jeg er litt rart.

Vi vil gifte oss uansett da ekteskapet er viktigere enn bryllup :) og vil følge retningslinjer som gjelder i mai, samt gjerne være litt mer forsiktige siden vi har folk i risikogruppe. Sannsynligvis blir vi færre heller enn de 20 vi gjerne vil ha. Og det får bare bli slik det blir.

Anonymkode: e4ee7...3bd

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

10 folk, 20 folk... Man sier gjester eller personer? Man virker veldig enkel og uutdannet når man sier 10 folk! 

Anonymkode: 7ca58...44e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg tror det vil være lov med opptil 50 personer i april. Men det er veldig vanskelig å si

Anonymkode: d06ce...126

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Vanskelig å si. Vi håper å være 20 i mai, men er svært forberedt på å måtte skalere ned til kun foreldre, under 10, eller bare oss og forlovere. Å ikke regne med noe slikt syns jeg er litt rart.

Vi vil gifte oss uansett da ekteskapet er viktigere enn bryllup :) og vil følge retningslinjer som gjelder i mai, samt gjerne være litt mer forsiktige siden vi har folk i risikogruppe. Sannsynligvis blir vi færre heller enn de 20 vi gjerne vil ha. Og det får bare bli slik det blir.

Anonymkode: e4ee7...3bd

Enig! Skal også gifte uansett om det blir 10

AnonymBruker
Skrevet

Vi planlegger bryllup med et 60-talls inviterte gjester i slutten av august. Satser på det går greit.

Man må jo bare planlegge, og deretter ta det som skjer som det kommer tenker jeg.

Anonymkode: c750b...169

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

I april så håper jeg da det! Erna sa tidligere at rundt påske så kommer ting til å være mye bedre fordi mange har blitt vaksinert da. Risikogruppene har nok alle blitt vaksinert innen den tiden og da vil mye færre folk dø! 🙌

Anonymkode: b7dbf...a81

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...