wix Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Jeg kjøpte slør i brudesalongen uten helt å tenke meg om.. Det er liksom et sånt dobbelt tyllslør, der det ene laget er 2 meter og det andre er 1 meter (eller noe sånt). Hvordan skal jeg ha dette på? Er dette et sånt slør som man har over hodet og tar vekk i kirken? Jeg hdde ikke tenkt til det egentlig nemlig... Kan jeg bruke det likevel eller vil det bare se teit ut?
Søta Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Oi da. hakke peiling jeg altså.. men er det ikke noen slør som er doble??
Gjest Gjest Skrevet 11. august 2005 #3 Skrevet 11. august 2005 Jeg hadde sånt slør. Jeg brukte mitt foran ansiktet under vielsen, og tok la den pent bak etter dette. Når jeg nå ser på bilder, så ser det ikke rart ut i det hele tatt, det synes jo nesten ikke at det er dobbelt. Så jeg syns at du kan bruke det.
Romantisk Skrevet 15. august 2005 #5 Skrevet 15. august 2005 Det er vel ganske vanlig med to lag. Det gir ekstra bevegelse! Tror de fleste har det... Men du trenger ikke å ha det foran ansiktet. Det holder med å henge begge to bak på hodet. Det blir nok fint! Er du usikker, så hør med stedet du kjøpte det!! Dersom du da fortsatt er usikker, kan du kanskje få byttet det til ett du liker.
Romantisk Skrevet 15. august 2005 #6 Skrevet 15. august 2005 En liten ting til: se i bryllupsbladene! Der ser du sikkert hva som er vanlig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå