AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Jeg ønsker å enten starte en nettbutikk eller åpne en fysisk butikk (mest sannsynlig nettbutikk med tanke på Corona.) Men er litt usikker på akkurat hva jeg skal selge. Det står mellom klær, sko, skjønnhetsprodukter, barneklær og eller utstyr, eller interiør. Men synes det er så mange nettbutikker som selger både det ene og det andre at jeg ikke aner helt hva jeg skal satse på. Er det noe dere synes mangler i nettbutikker som dere gjerne skulle ønsker det var mer av, eller noe som ikke finnes/nesten ikke finnes. Håper å få noen konstruktive svar her av både mennesker med peiling og mennesker uten peiling 😂 Anonymkode: cac75...af4
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Jeg savner flere butikker med kule klær og merch fra filmer, serier og musikk. Typ EMP-shop.no. Men det er kanskje litt snevert. Anonymkode: 74bf4...a14 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Butikk med penner, washitape, stempler, klistremerker, agendaer, bullet journals etc. Stationary. Anonymkode: e7cb4...2f1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Spesielle interiør-artikler som er vanskelig å få tak i ellers. Sånn som disse: https://www.seletti.it/global/collection-blow Gode hudpleieprodukter fra Sør-Korea, til mest mulig sør-koreanske priser Sunn hurtigmat (både vegan/vegetar og med kjøtt), både i fysisk butikk/kafé og som pakker i posten Er du sporty og god på treningsmetoder har jeg en idé til deg som jeg ofte har tenkt på: lag treningsvideoer på bestilling der kjøperen kan bestille type treningsopplegg og hvilken musikk treningen skal foregå til. Type spesiallaget treningsopplegg/video til hver enkelt kundes favorittmusikk. Dette krever nok en del i forhold til rettigheter og sånn, men fy flate hvor kult det hadde vært! Poenget er vel å finne en nisje som balanserer fint mellom så uvanlig at det er interessant og likevel så brukanes at mange vil ha det. Det er nok det vanskeligste av alt å finne produkter som oppfyller dette. Anonymkode: d2566...912
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Spesielle interiør-artikler som er vanskelig å få tak i ellers. Sånn som disse: https://www.seletti.it/global/collection-blow Gode hudpleieprodukter fra Sør-Korea, til mest mulig sør-koreanske priser Sunn hurtigmat (både vegan/vegetar og med kjøtt), både i fysisk butikk/kafé og som pakker i posten Er du sporty og god på treningsmetoder har jeg en idé til deg som jeg ofte har tenkt på: lag treningsvideoer på bestilling der kjøperen kan bestille type treningsopplegg og hvilken musikk treningen skal foregå til. Type spesiallaget treningsopplegg/video til hver enkelt kundes favorittmusikk. Dette krever nok en del i forhold til rettigheter og sånn, men fy flate hvor kult det hadde vært! Poenget er vel å finne en nisje som balanserer fint mellom så uvanlig at det er interessant og likevel så brukanes at mange vil ha det. Det er nok det vanskeligste av alt å finne produkter som oppfyller dette. Anonymkode: d2566...912 Takk for ett godt og utfyllende svar. Hva synes du om skinsecret.no? altså bruker selv koreansk hudpleie og vet ikke hvor enkelt det er å få satt ned prisen med tanke på alt man må betale for å få inn produktene her i landet og moms og alt de greiene der. ts Anonymkode: cac75...af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå