Gå til innhold

Fisting

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er en mann som tenner på fistig, blir jevnlig fistet av min partner og elsker det. Fikk fiste henne noen ganger tidlig i forholdet men mange år siden. Har det veldig bra på alle måter men savner å fiste selv, hvis jeg finner en annen å fiste og kun det er det da utroskap?

Anonymkode: 5f771...e98

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis kona di finner en som puler henne i rompa og kun det, er det da utroskap?

• Liker 7
Skrevet
Doolittle skrev (Akkurat nå):

Hvis kona di finner en som puler henne i rompa og kun det, er det da utroskap?

Tok ikke lange tiden før man fikk et idiotisk spørsmål! Skaff deg et liv istedenfor å slenge svada på forumer

Skrevet
Mrfist skrev (7 minutter siden):

Tok ikke lange tiden før man fikk et idiotisk spørsmål! Skaff deg et liv istedenfor å slenge svada på forumer

Du mener det spørsmålet var mindre idiotisk enn spørsmålet i åpningsinnlegget ditt? 
Skal du be om lov til å være utro får du spørre noen andre enn meg.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Fisting beriker sexlivet å gjør at man holder ut lengre med dama og at hverken hun eller jeg kjenner noe av vaginalt samleie. Sex er mere enn penetrering.

Anonymkode: 93020...d05

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Fisting beriker sexlivet å gjør at man holder ut lengre med dama og at hverken hun eller jeg kjenner noe av vaginalt samleie. Sex er mere enn penetrering.

Hvaforno? «og at hverken hun eller jeg kjenner noe av vaginalt samleie». 

Hva mener du med det? 

Anonymkode: f0003...143

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er en mann som tenner på fistig, blir jevnlig fistet av min partner og elsker det. Fikk fiste henne noen ganger tidlig i forholdet men mange år siden. Har det veldig bra på alle måter men savner å fiste selv, hvis jeg finner en annen å fiste og kun det er det da utroskap?

Ja klart er det utroskap. Er det ikke åpenbart? Du er mest sannsynlig naken med et annet menneske og deltar i seksuelle handlinger. Det er for meg utroskap. 

• Liker 2
Gjest Alterego666
Skrevet
Mrfist skrev (1 time siden):

Det var et veldig relevant spørsmål.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hvaforno? «og at hverken hun eller jeg kjenner noe av vaginalt samleie». 

Hva mener du med det? 

At vi ikke nyter vaginalt samleie og at sex er mere enn inn og ut. Selv om musa har blitt videre så nyter vi fisting fremfor samleie. 

Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

At vi ikke nyter vaginalt samleie og at sex er mere enn inn og ut. Selv om musa har blitt videre så nyter vi fisting fremfor samleie. 

Men du blir fistet av partner og ikke omvendt, er det slik? I HI skriver du at du fistet kun i begynnelsen av forholdet..

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (12 timer siden):

Men du blir fistet av partner og ikke omvendt, er det slik? I HI skriver du at du fistet kun i begynnelsen av forholdet..

Jeg er ikke ts😉

Gjest Dævendøtte
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Hvis kona di synes det er helt ok at du fister andre, så er det ikke utroskap. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Det beriker på ingen måte mitt sexliv, ettersom jeg ikke liker det, og synes det er vondt. 

Jeg har forsøkt to ganger av nysgjerrighet, men det ga meg absolutt ingenting. Det gikk ikke skikkelig heller. Det ble for tøyd og vondt før det egentlig kunne kalles fisting. 

Heldigvis har jeg partner som ikke savner dette heller, og som ikke føler det som noe viktig. 

Folk er ulike. Dette er en positiv ting for noen tydeligvis, helt uvesentlig og unødvendig for det andre. Vi har et fullgodt- ja svært godt faktisk - sexliv uten fisting. 

Anonymkode: 3f53c...5f8

AnonymBruker
Skrevet

Selvfølgelig er det utroskap, med mindre partner aksepterer at man fister andre. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det beriker på ingen måte mitt sexliv, ettersom jeg ikke liker det, og synes det er vondt. 

Jeg har forsøkt to ganger av nysgjerrighet, men det ga meg absolutt ingenting. Det gikk ikke skikkelig heller. Det ble for tøyd og vondt før det egentlig kunne kalles fisting. 

Heldigvis har jeg partner som ikke savner dette heller, og som ikke føler det som noe viktig. 

Folk er ulike. Dette er en positiv ting for noen tydeligvis, helt uvesentlig og unødvendig for det andre. Vi har et fullgodt- ja svært godt faktisk - sexliv uten fisting. 

Hvis man vil fistes og tenner på dette er ikke dette noe som går på første forsøk med mindre man er en god del videre enn snittet. 

Man må ta tiden til hjelp å starte i det små med større og større dildoer sånn at hun tilvennes gradvis og tøyes ut litt etter litt. Etter hvert vil hun bli mere og mere fleksibel der nede, og man kan etter hvert føre inn en hånd i vagina som det skulle være en gjennomsnittlig penis som gled inn og ut. Noen liker også å dobbelfistes at begge hendene er inni vagina samtidig. 

Deilig og intenst, men ikke for alle. Man må ville det for å få glede av det, og ikke tenke at dette er noe jeg vil prøve 1 eller 2 ganger. Det blir en livsstil.🙂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvis man vil fistes og tenner på dette er ikke dette noe som går på første forsøk med mindre man er en god del videre enn snittet. 

Man må ta tiden til hjelp å starte i det små med større og større dildoer sånn at hun tilvennes gradvis og tøyes ut litt etter litt. Etter hvert vil hun bli mere og mere fleksibel der nede, og man kan etter hvert føre inn en hånd i vagina som det skulle være en gjennomsnittlig penis som gled inn og ut. Noen liker også å dobbelfistes at begge hendene er inni vagina samtidig. 

Deilig og intenst, men ikke for alle. Man må ville det for å få glede av det, og ikke tenke at dette er noe jeg vil prøve 1 eller 2 ganger. Det blir en livsstil.🙂

Mulig, men jeg er ikke interessert, og savner ikke dette i mitt sexliv. Når min kjære ikke er interessert og ikke savner det heller er det ikke nødvendig å prøve og øve. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Mulig, men jeg er ikke interessert, og savner ikke dette i mitt sexliv. Når min kjære ikke er interessert og ikke savner det heller er det ikke nødvendig å prøve og øve. 

Er helt greit det også. Så lenge begge er fornøyde med det, så er jo alt bra.🙂

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...