Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei, har keisersnitt på Ahus nå i januar. Kun besøkstid av far 3t på ettermiddagen, dessverre 😭 

Kan far ta ut sin fødselspermisjon når jeg og baby kommer hjem? Eller starter permisjonen ved fødsel? Han trenger ikke fri de dagene jeg er innlagt, da det kun er besøkstid på ettermiddagen. Så føler at de første dagene er bortkastede hvis han faktisk må ta de ut.. 

Noen som vet? Takk for svar 🤞

Anonymkode: f5e5a...5d1

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror det kommer litt an på arbeidsgiver... Jeg fødte i vår da partner ikke fikk besøke i det hele tatt, han fikk utsatt sine 2 uker til dagen vi kom hjem. 

Anonymkode: eb91b...f0d

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Jeg tror det kommer litt an på arbeidsgiver... Jeg fødte i vår da partner ikke fikk besøke i det hele tatt, han fikk utsatt sine 2 uker til dagen vi kom hjem. 

Anonymkode: eb91b...f0d

Så bra, håper på det samme for oss også 🤞🤞🤞

AnonymBruker
Skrevet

Det burde ikke bety noe for atbeidsgiver at det blir flyttet f.eks 3 døgn.. de som føder vaginalt vet jo aldri når denne permisjonen vil starte uansett. Arb.giver må være forberedet på at fedre forsvinner når som helst. 

Lykke til.

Anonymkode: a4793...2d1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det burde ikke bety noe for atbeidsgiver at det blir flyttet f.eks 3 døgn.. de som føder vaginalt vet jo aldri når denne permisjonen vil starte uansett. Arb.giver må være forberedet på at fedre forsvinner når som helst. 

Lykke til.

Anonymkode: a4793...2d1

Tusen takk 💓

Skrevet

Her sa mannen bare ifra når jeg kom hjem fra sykehuset, så ha fikk flyttet permisjonen med en dag(arbeidsgiver ga han fri med lønn fom dagen før rrivselskontroll, så vi er dødsheldige med mannens sjef) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du får desverre ikke ha besøk 3 timer heller, hvis du deler rom 😕 da må det avtales med den andre osv. 

Anonymkode: 42034...ad5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...