infectedsopp Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 https://www.rt.com/usa/511357-new-york-covid-detention-health-bill/ https://www.nysenate.gov/legislation/bills/2021/a416 Et nytt lovforslag som vil kunne gi myndighetene en enorm makt til å kunne putte de de anser som en helsemessig fare for samfunnet, smittebærere - og isolere dem i leirer/annet egnet sted (altså ikke ditt eget hjem) fram til det motsatte er bevist. Jeg skal ikke en gang si hva dette minner meg om. Men ønsker ellers å minne alle på hva WHO har sagt tidligere i starten av pandemien: https://youtu.be/AZR5lBjMdoM Mtp på påliteligheten til PCR testen og at dette er et såpass mildt virus for de fleste friske mennesker, med en overlevelsesrate på 99% så vil jeg bare si at dette begynner å gå over til komplett galskap hele greiene. Sprer dette forslaget seg over hele kloden så får du bare håpe på at du ikke er så uheldig at du nyser eller hoster i det offentlige rom. Da er det vel rett avgårde til leiren med politieskorte. 5
Psilocybe Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Ja, det sto om interneringsleirene i en canadisk lekkasje fra primo oktober. Det sto også andre ting om slutten av 2020 og hele 2021, og foreløpig har lekkasjen vært spot on. 4
mima Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Dette minner om boken « Øya» som handler om spedalske på 1900 tallet i Hellas som ble sendt til en øde øy og måtte bo der for alltid. Skal vi gjøre slik igjen(med en mer ufarlig sykdom) når vi har medisiner og kunnskap man ikke hadde for feks 100 år siden? Da går man tilbake til middelalderen der mye var ukjent. Og på den tiden kunne man vært istand til noe slikt, sendt mennesker vekk fordi man ikke hadde kunnskap og fordi det ble gjort mye forferdelig på den tiden. Alle mennesker er en helsemessig fare for andre, det er alltid noen som har et eller annet virus. Da får man bare legge ned samfunnet og folk må holde seg inne hele livet. Eller, man kan leve mer normalt igjen. Endret 2. januar 2021 av mima 6
infectedsopp Skrevet 8. januar 2021 Forfatter #4 Skrevet 8. januar 2021 Psilocybe skrev (På 2.1.2021 den 22.35): Ja, det sto om interneringsleirene i en canadisk lekkasje fra primo oktober. Det sto også andre ting om slutten av 2020 og hele 2021, og foreløpig har lekkasjen vært spot on. Jeg har lest den jeg også. Noen som kjenner noen i Canada som kan bekrefte/avkrefte interneringsleirene? Evt i andre land? mima skrev (På 2.1.2021 den 23.45): Dette minner om boken « Øya» som handler om spedalske på 1900 tallet i Hellas som ble sendt til en øde øy og måtte bo der for alltid. Skal vi gjøre slik igjen(med en mer ufarlig sykdom) når vi har medisiner og kunnskap man ikke hadde for feks 100 år siden? Da går man tilbake til middelalderen der mye var ukjent. Og på den tiden kunne man vært istand til noe slikt, sendt mennesker vekk fordi man ikke hadde kunnskap og fordi det ble gjort mye forferdelig på den tiden. Alle mennesker er en helsemessig fare for andre, det er alltid noen som har et eller annet virus. Da får man bare legge ned samfunnet og folk må holde seg inne hele livet. Eller, man kan leve mer normalt igjen. Håper ikke vi går den veien der altså. Hvis det er 99,9% sjanse for å overleve corona så blir det bare latterlig å ha folk i interneringsleirer. Skulle trodd det var det var svartedauden vi hadde her 1
Limah Skrevet 8. januar 2021 #5 Skrevet 8. januar 2021 Tenker dere som har svart til nå burde sendes på leir, for makan til bullshit skal man lete lenge etter. 7
Limah Skrevet 8. januar 2021 #6 Skrevet 8. januar 2021 infectedsopp skrev (På 2.1.2021 den 22.24): https://www.rt.com/usa/511357-new-york-covid-detention-health-bill/ https://www.nysenate.gov/legislation/bills/2021/a416 Et nytt lovforslag som vil kunne gi myndighetene en enorm makt til å kunne putte de de anser som en helsemessig fare for samfunnet, smittebærere - og isolere dem i leirer/annet egnet sted (altså ikke ditt eget hjem) fram til det motsatte er bevist. Jeg skal ikke en gang si hva dette minner meg om. Men ønsker ellers å minne alle på hva WHO har sagt tidligere i starten av pandemien: https://youtu.be/AZR5lBjMdoM Mtp på påliteligheten til PCR testen og at dette er et såpass mildt virus for de fleste friske mennesker, med en overlevelsesrate på 99% så vil jeg bare si at dette begynner å gå over til komplett galskap hele greiene. Sprer dette forslaget seg over hele kloden så får du bare håpe på at du ikke er så uheldig at du nyser eller hoster i det offentlige rom. Da er det vel rett avgårde til leiren med politieskorte. Jeg har ikke satt meg nøye inn i hva som står, og vet ei heller noe om hvor pålitelige kildene er. Det eneste jeg kan tenke meg er at det isåfall gjelder personer som nekter å etterkomme karantene/isolasjon hvis det er påvist eller er svært sannsynlig at vedkommende har korona og flyr rundt og smitter folk. Feks ved sinnssykdom, at de går i demonstasjoner osv. Det er helt utrolig at dere konspirasonstilhengere faktisk tror på at det er et verdensomspennende samarbeid som går ut på å lage diktaturer og totalitære samfunn, og nå også denne elleville sammenligningen med konsentrasjonsleire. Jeg håper dere kommer tilbake til alle trådene dere mot slutten av året og innrømmer hvor grundig feil dere tok. 4
Example Skrevet 8. januar 2021 #7 Skrevet 8. januar 2021 Rt.com er Russia Today, og i praksis russisk statspropaganda. Bare for å nevne det. 5
Pingvinboogie Skrevet 8. januar 2021 #8 Skrevet 8. januar 2021 Var det ikke snakk om dette i Danmark i starten av pandemien? Danmark, landet som er så langt borte fra oss, og med et så annerledes levesett at de fleste av oss ikke engang vet om det eksisterer Fra 18.03.20 DANSK POLITI KLAR TIL MASSEKARANTENE I MILITÆRLEIRER Dansk politi og militære står klar om tusener av mennesker må settes i massekarantene i militærleirer. Berlingske har sett dokumenter som viser at det kan bli aktuelt å sperre karantenerammede inne, og at leirene i så fall skal bevoktes av politi og militære. Professor Kjeld Møller Pedersen, som forsker på det danske helsevesenet, sier at den nåværende situasjonen ikke tyder på at en massekarantene blir nødvendig. (NTB) 2
2ro Skrevet 8. januar 2021 #9 Skrevet 8. januar 2021 Går det bedre om vi kaller det camping og dere får unntak for sjenkeforbudet (innenfor campingplassen)? 2
Anbefalte innlegg