Søta Skrevet 11. august 2005 #1 Skrevet 11. august 2005 Så var det bare været igjen får planlegginga var ferdig! Kan alle krysse alt de har om at det blir fint - iallefall oppholdsvær - i Kristiansand på lørdag!!
Gjest Principessa Skrevet 11. august 2005 #2 Skrevet 11. august 2005 Jeg krysser for godvær resten av måneden jeg!! *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* :smile:
Søta Skrevet 11. august 2005 Forfatter #3 Skrevet 11. august 2005 Det er jeg jo enig i.. men den dagen er det spes viktig - vi skal ha vielsen ute i tillegg.. Krysser fingrene ekstra mye for lørdag og neste lørdag - da er det jo din tur!
sensommer brud Skrevet 11. august 2005 #4 Skrevet 11. august 2005 Regn, regn gå din vei - sol, sol, kom til "søta" på bryllupsdagen!
Cupcake Skrevet 12. august 2005 #5 Skrevet 12. august 2005 Jeg hørte på radioen at på sør og østlandet skal det være sol og 25 grader neste uke!
TeddyToria Skrevet 12. august 2005 #6 Skrevet 12. august 2005 Jeg krysser for godvær resten av måneden jeg!! *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* *kryss* :smile: ← Jeg og, krysser for livet...og buster litt også!
Chiquita Skrevet 12. august 2005 #7 Skrevet 12. august 2005 Og om det nå ikke blir sol, men regn, så skal jo regn i sløret bety lykke...
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #8 Skrevet 12. august 2005 Det trur jeg når jeg ser det...........
Gjest Gjesta Skrevet 12. august 2005 #9 Skrevet 12. august 2005 Jeg hørte på radioen at på sør og østlandet skal det være sol og 25 grader neste uke! ← Altså dette
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå