Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei. 
Trenger noen meninger om dette.

Har havnet i en litt kinky situasjon, det handler om en 19 år gammel jente å meg på 39, jeg har til tider hatt mye kontakt i forbindelse med barnepass å hjelp med bilen hennes, hun har en datter på 2 som jeg har passet litt for henne spesielt når min datter har vert hos meg, hun jobber turnus på sykehjem så trenger hjelp fra tid til annen. Faren er veldig ung å stiller ikke opp. Det som gjør ting komplisert er at hun fortalte meg her for 1mnd siden at hun var forelsket i meg,  jeg har jo altid vert glad i henne men ikke sett på henne på den måten, har en datter som er året yngre enn henne, nå har hun ihvertfall klart å vekke mer følelser enn jeg føler jeg burde ha. Har prøvd flere ganger å få henne til å endre mening om meg men det nytter ikke, så jeg vert ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Hun betyr mye for meg men er redd det gjør mer vondt enn godt for henne å vere i et forhold meg meg. Ikke pga noe mellom oss men problemer med moren som følge av det, ja her kommer det. Har hatt et kort forhold til moren tidligere🙈 Noe som ikke funket da hun drikker en del å lager mye styr i fylla. Ikke alkoholiker akkurat men er ikke langt unna, hun her på 19 bryr seg ikke så mye om at hun sikkert sårer moren med å vere med meg. Må si at jenten der er snakk om klarer seg fint men trenger av og til hjelp til barnevakt å småting som folk ellers. Men hun sier hun trenger meg i livet sitt utover dette. Jeg ville aldri innledet noe med en så mye yngre ellers. Vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre. Vennene mine som jeg snakker med sier jeg må gjøre som jeg føler å de syns hun er grei å moden for alderen osv men vet ærlig talt ikke. Dette med moren hennes kompliserer ting litt i tillegg.

Endret av Falcon81
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du tuller? Dette gjør du selvfølgelig ikke noe ut av. 

Anonymkode: db8d3...ef4

• Liker 40
AnonymBruker
Skrevet

Så der du sier er at du har vært stefaren hennes?

Anonymkode: f5aae...769

• Liker 20
Gjest Fnuggolina
Skrevet

:ler: 

Nei.

Nope.

Nein.

Nøu.

Njet.

AnonymBruker
Skrevet

Nei nei nei tenk nå med hodet på toppen.

Anonymkode: 3c10a...475

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Siden du skriver et helt innlegg om dette på kvinneguiden så betyr det at også magefølelsen din egentlig prøver å fortelle deg at dette blir feil. 

Anonymkode: f0a1e...4a5

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Nei 😳 

Anonymkode: 75c59...04e

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ikke tenk på moren du har være med tidligere. Ikke tenk på 19-åringen. Tenk på din 18-åring!!!!

Anonymkode: 9fa65...d2d

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet

Hun jenta har født når hun var 17? 

Nei.. hold deg unna mora og datteren. Hadde takket nei til flere barnevakter. 

Anonymkode: d55e7...7a7

• Liker 11
Skrevet

Her er det best å være voksen. Du har vært sammen med hennes mor liksom.... 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

😂😂😂😂😂 huffameg

Anonymkode: 1a34b...ea9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ikke tenk på moren du har være med tidligere. Ikke tenk på 19-åringen. Tenk på din 18-åring!!!!

Anonymkode: 9fa65...d2d

Jeg tenker at den tanken ikke har slått han engang. Men det er jo nettopp det han burde gjort. Eller...problemstillingen burde ikke eksistert engang.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Tenk på datteren din!!!!!!

slå fra deg alle tanker om dette, hun på 19 har issues som du IKKE kan hjelpe henne med 😬

Anonymkode: 55ecc...e11

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tenk på datteren din!!!!!!

slå fra deg alle tanker om dette, hun på 19 har issues som du IKKE kan hjelpe henne med 😬

Anonymkode: 55ecc...e11

Han her har solide issues selv siden han faktisk vurderer dette.... 

Anonymkode: 75c59...04e

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Kjør på og lev livets glade dager. Ikke kompliser dette mer enn nødvendig ved å overtenke

Anonymkode: f417b...4f6

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Er man steforelder i et *kort* forhold? 

• Liker 5
Skrevet

Tror det er best at du backer ut her TS. Du kan ikke innlede et forhold til henne, og i hvilken setting sa hun at hun var forelsket?? 

Hadde kuttet kontakten, og holdt meg unna . Her er sånn "finn fem feil" 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Siden du må spørre, så forstår du vel at det ikke er greit. 

Anonymkode: 4d6aa...497

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...