Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Er ikke ute etter dømmende kommentarer, kun seriøse svar.

Min far og hans nye venninne venter barn. Greia er vel at jeg og venninna hans hadde sex en kveld min far var borte. Pappa kunne røpe at hun var 14 uker på vei, og jeg tror at jeg kan være faren. Men hvis jeg f.eks. tar en farskapstest i sjul, kan den vise riktig siden æ og pappa er så nært i slekt.

Anonymkode: 28908...b69

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hei. Er ikke ute etter dømmende kommentarer, kun seriøse svar.

Min far og hans nye venninne venter barn. Greia er vel at jeg og venninna hans hadde sex en kveld min far var borte. Pappa kunne røpe at hun var 14 uker på vei, og jeg tror at jeg kan være faren. Men hvis jeg f.eks. tar en farskapstest i sjul, kan den vise riktig siden æ og pappa er så nært i slekt.

Anonymkode: 28908...b69

Den vil i hvert fall vise om det er du eller din far og ikke en tredje mann. Når venninna til din far kan være utro med deg, så kan hun garantert ha vært det med andre også.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vil tro at en test vil kunne gi skikkelig svar men for å være sikker så ville jeg kontaktet de du skal sende testen inn til. 

Men gratulerer, med søsken eller barn iallfall. :P 

Anonymkode: 89220...fa2

• Liker 6
Gjest Jente-
Skrevet (endret)

Du bør forklare problemstillingen til legen. Kan hende de må ta noen ekstra undersøkelser for å fastslå sikkert. Eventuelt at begge de potensielle fedrene tester seg og legen sammenligner testene til deg og din far, så viser testresultatet hvem som er nærmest barnet i slekt. 

Endret av Jente-
AnonymBruker
Skrevet

Det må opplyses om ved testing.

Anonymkode: 46793...600

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...