Gå til innhold

Ønskeliste

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som vil dele her hva dere har/hadde på ønskelista til bryllupet deres?

Eventuelt hvilke gaver dere fikk, og satte stor pris på/fikk god bruk for, eller hva dere ikke fikk bruk for? 

Anonymkode: 208a3...8fc

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Første gang jeg giftet meg fikk jeg et skikkelig servise jeg ønsket meg (nyttig, men hadde ikke trengt til 12, kanskje 8), en haug av vaser (ikke ønsket), og en del penger. Fikk også mye annet fra ønskelisten. 

Gifter meg igjen i år eller neste år, og har alt det meste. Tenker å kanskje ønske et finere hverdagsservise, men det er det eneste vi kommer på. Vi er mye mer etablerte, og har virkelig alt vi trenger, så ønskelisten blir kort og vi tenker oppgradering i stedet for hva vi mangler :) forventer heller ikke gaver da bryllupet blir svært lite, og jeg har vært gift før.

Anonymkode: 81984...291

Skrevet

Takk for svar 😊 Jeg har ikke vært gift før, men vi er godt etablert etter å ha bodd sammen i åtte år. Til nå har vi skrevet ned noe verktøy vi mangler, supplering av serviset vårt, og så tror jeg vi skal på jakt etter et bestikksett vi vil ønske oss. Når vi ønsker oss for eksempel seks asjetter, sier det seg selv at ikke én person trenger å kjøpe alle asjettene, men at det gjerne kan komme en eller to asjetter fra ulike gjester? De koster mye, og vi vil ikke ønske oss det hvis det ser ut som at vi ønsker oss en gave til en verdi av neste 3000 kroner fra en enkeltperson/et gjestepar... 

Skrevet
9 hours ago, AnonymBruker said:

Takk for svar 😊 Jeg har ikke vært gift før, men vi er godt etablert etter å ha bodd sammen i åtte år. Til nå har vi skrevet ned noe verktøy vi mangler, supplering av serviset vårt, og så tror jeg vi skal på jakt etter et bestikksett vi vil ønske oss. Når vi ønsker oss for eksempel seks asjetter, sier det seg selv at ikke én person trenger å kjøpe alle asjettene, men at det gjerne kan komme en eller to asjetter fra ulike gjester? De koster mye, og vi vil ikke ønske oss det hvis det ser ut som at vi ønsker oss en gave til en verdi av neste 3000 kroner fra en enkeltperson/et gjestepar... 

Det gjør det! Bare fra foreldre jeg har opplevd det delvis er litt tradisjon for eventuelt å kjøpe hele serviser.

I flere bryllup har jeg kjøpt type en øse fra et bestikk eller en kaffekopp til et servise. Hadde ikke tenkt det var noe rart å kjøpe en asjett eller to. På ønskelister på nett legger man jo også inn antall, så folk kan se at det er kjøpt for eksempel tre fra før...

Skrevet (endret)

Hverdagsservise, termos, tursekk, koffert, sengetøy i egyptisk bomull, håndkler, lydplanke, bestikk, vin, penger til bryllupsreisen, digitalt termometer. Ja, vi gikk virkelig inn for å ønske oss det vi faktisk trengte som allerede godt etablerte 😅👌

Endret av Sjela
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...