AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Jeg er i sjokk😐og må få info fra dere om hva som kan gjøres. Er 51 år og har de siste årene tatt botox i pannen, rundt øynene av og til og bittelitt botox rundt munnen i rynker, og vært fornøyd med resten av ansiktet. De siste par månedene har haken begynt å få litt sånn nedoverbue, med to små "poser" på hver side nedenfor munnvikene. Nå i julen så jeg meg selv på bilder der jeg satt helt avslappet i ansiktet, og på bildet som var tatt et par meter fra, så man tydelig at det gikk en bue opp og ned på hver side av haken og resten av munnen bare pekte nedover. Jeg fikk helt sjokk og måtte finne ut om jeg ser sånn ut, så jeg har sett på meg selv i speilet og jeg ser ikke ut, og forstår ikke helt hva som har skjedd med nedre del av ansiktet mitt de siste ukene. Jeg har ufrivillig gått ned tre og en halv kilo før jul, og jeg er tynn fra før av så dette var kiloer som ikke burde forsvunnet. Kan det være vekttapet som har gjort at hele nedre del av ansiktet henger eller er det alderen? Anonymkode: faa15...37e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Vekttap, alder og forskjellen mellom Botox-delen og resten av ansiktet får slike resultater. Ser flere av dem som har tatt Botox i deler av ansiktet får etterhvert rart ansikt fordi resten av ansiktet henger jo etterhvert av naturlige grunner. Så blir ting «skjevt» og ser rart ut. Anonymkode: 0e749...5a7 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vekttap, alder og forskjellen mellom Botox-delen og resten av ansiktet får slike resultater. Ser flere av dem som har tatt Botox i deler av ansiktet får etterhvert rart ansikt fordi resten av ansiktet henger jo etterhvert av naturlige grunner. Så blir ting «skjevt» og ser rart ut. Anonymkode: 0e749...5a7 Hva kan gjøres? Er det derfor mange damer fyller opp kinnbena sine med filler, men lar panne og kråketær være uberørt av botox? Ts Anonymkode: faa15...37e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Hva kan gjøres? Er det derfor mange damer fyller opp kinnbena sine med filler, men lar panne og kråketær være uberørt av botox? Ts Anonymkode: faa15...37e Profhilo skal løfte nedre del av ansiktet. Men restylane i kinn kan også være med å løfte, ja. Det er generelt mer fokus på volumtap nå og litt mindre på å ta bort rynker og linjer. Anonymkode: 0e2eb...90d
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Profhilo skal løfte nedre del av ansiktet. Men restylane i kinn kan også være med å løfte, ja. Det er generelt mer fokus på volumtap nå og litt mindre på å ta bort rynker og linjer. Anonymkode: 0e2eb...90d Jeg fikk litt restylane i øvre leppekant for 2-3 år siden, og fikk en allergisk reaksjon flere ganger og inntil 18 måneder etterpå. Hovnet opp i leppen, fikk kuler og feber og måtte få fjernet filleren. Behandler sa jeg reagerte på restylane og at Belotero trolig passet meg bedre. Etter det har jeg vært redd for fillere. Ts Anonymkode: faa15...37e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Jeg fikk litt restylane i øvre leppekant for 2-3 år siden, og fikk en allergisk reaksjon flere ganger og inntil 18 måneder etterpå. Hovnet opp i leppen, fikk kuler og feber og måtte få fjernet filleren. Behandler sa jeg reagerte på restylane og at Belotero trolig passet meg bedre. Etter det har jeg vært redd for fillere. Ts Anonymkode: faa15...37e Profhilo er i alle fall ikke en filler, men jeg vet ikke hva slags stoffer som er i den. 🙂 Anonymkode: 0e2eb...90d 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #7 Skrevet 3. januar 2021 Men herregud, dette løser du meget enkelt med å smile, i stedet for å sitte der og se tafatt og saggy ut. Anonymkode: c5545...ffe
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #8 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Men herregud, dette løser du meget enkelt med å smile, i stedet for å sitte der og se tafatt og saggy ut. Anonymkode: c5545...ffe Jeg har fått en bue på haken som er der selv om jeg smiler. Buen går opp fra ene siden av kjeven, over haken og ned på den andre siden + poser på hver side. Kan ikke smile hele tiden heller. 🙂 Ts Anonymkode: faa15...37e
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #9 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (41 minutter siden): Jeg har fått en bue på haken som er der selv om jeg smiler. Buen går opp fra ene siden av kjeven, over haken og ned på den andre siden + poser på hver side. Kan ikke smile hele tiden heller. 🙂 Ts Anonymkode: faa15...37e Neivel, men det er ikke sånn at unge mennesker ser så skjønne ut når de er alvorlige heller. Du er en eldre dame. Da må man nesten godta at man ikke ser helskjønn ut til en hver tid. Anonymkode: c5545...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #10 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Neivel, men det er ikke sånn at unge mennesker ser så skjønne ut når de er alvorlige heller. Du er en eldre dame. Da må man nesten godta at man ikke ser helskjønn ut til en hver tid. Anonymkode: c5545...ffe Eldre dame?? Jeg er 51 år og anser meg selv ikke å være en eldre dame🤭 Hvor gammel er du? 17 år? Ts Anonymkode: faa15...37e 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #11 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Eldre dame?? Jeg er 51 år og anser meg selv ikke å være en eldre dame🤭 Hvor gammel er du? 17 år? Ts Anonymkode: faa15...37e 45. Kommer virkelig aldri til å bruke botox el. Anonymkode: c5545...ffe 1
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #12 Skrevet 3. januar 2021 Og ja, du er eldre dame. Synes heller du burde få det inn i hodet enn å fortrenge det. Anonymkode: c5545...ffe 2
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #13 Skrevet 3. januar 2021 It's the age i tell you. THE AGE! Run before its to late! Anonymkode: edd64...5ae
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2021 #14 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Hva kan gjøres? Er det derfor mange damer fyller opp kinnbena sine med filler, men lar panne og kråketær være uberørt av botox? Ts Anonymkode: faa15...37e Hva er kråketær? Anonymkode: c1020...e44
Tough cookie Skrevet 3. januar 2021 #15 Skrevet 3. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hva er kråketær? Anonymkode: c1020...e44 Myse og smilerynker rundt øynene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå