Gå til innhold

Innerputer til pynteputer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøpe fyldige innerputer til pynteputer som ikke slipper fjær? 

Hadde dunputer fra jysk tidligere, men de slapp så mye fjær at vi ble nesten gale 🙃

AnonymBruker
Skrevet

Kid? 

Anonymkode: aa184...ec2

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kid? 

Anonymkode: aa184...ec2

Har du erfaring med at de ikke slipper fjær? 😅

AnonymBruker
Skrevet

Har gidd opp det prosjektet. Alle jeg har kjøpt har vært helt elendige. Utrolig at de klarer å produsere hodeputer som ikke stikker eller slipp fjær, mens det er tydligvis helt umulig å få til med innerputer... 😒

Anonymkode: 12a96...170

• Liker 1
Gjest Føsleguri
Skrevet

Jeg har innerputer som er fiberputer - er det uaktuelt?

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kjøpte en fyldig innerpute i fiber på Princess. Jeg har også kjøpt puter på jysk som ikke var fyldige.

Jeg kjøper ikke dunputer, for jeg har dårlige minner fra bestemor der man ikke kunne sitte i sofaen uten å bli stukket av fjær fra en av de mange punteputene hennes.

Anonymkode: 2a27d...b05

• Liker 1
Skrevet

Har kjøpt på HM Home og Kid, kommer mindre dun ut av dem enn de dyre fra Skeidar! 

• Liker 1
Skrevet

Jeg har gitt opp innerputer. Jeg kjøper den billigste 50x70 hodeputa de har på jysk, mener den heter bergtind. Den er slarkete nok til at den kan stappes inn i et 50x50 trekk og puta blir seende fyldig og god ut, og den beholder formen og fylden. 

Skrevet

Praktisk å bare kjøpe trekk og ikke hel pute med innmat når man skal fornye litt. Jeg har funnet noen få trekk hos kid, vet noen hvilke andre butikker som pleier å ha det? 

Skrevet
Saph skrev (10 timer siden):

Jeg har gitt opp innerputer. Jeg kjøper den billigste 50x70 hodeputa de har på jysk, mener den heter bergtind. Den er slarkete nok til at den kan stappes inn i et 50x50 trekk og puta blir seende fyldig og god ut, og den beholder formen og fylden. 

Så at de Koster kun 40 kr per stk, så dette skal jeg prøve! Takk 😊

Skrevet
Sydenkupp skrev (2 timer siden):

Praktisk å bare kjøpe trekk og ikke hel pute med innmat når man skal fornye litt. Jeg har funnet noen få trekk hos kid, vet noen hvilke andre butikker som pleier å ha det? 

Selges ikke putetrekk uten innerputer stort sett overalt? 😊 Kremmerhuset, Rusta osv 

Skrevet
Føsleguri skrev (13 timer siden):

Jeg har innerputer som er fiberputer - er det uaktuelt?

Fiberputer er inne utelukket, hvis de er fyldige og fine😊 De vi har nå er tynne og slappe 😅

Gjest Føsleguri
Skrevet
watermeloon skrev (4 minutter siden):

Fiberputer er inne utelukket, hvis de er fyldige og fine😊 De vi har nå er tynne og slappe 😅

Jeg kjøpte puter med trekk på Kid for noen år siden. Sjekket at det var glidelås på trekket, så jeg kunne bytte det. De er fyldige og fine fortsatt. 

Skrevet
Føsleguri skrev (6 timer siden):

Jeg kjøpte puter med trekk på Kid for noen år siden. Sjekket at det var glidelås på trekket, så jeg kunne bytte det. De er fyldige og fine fortsatt. 

Takk for svar, skal sjekke kid 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...