Gå til innhold

Jeg er notorisk utro, og klarer ikke slutte

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og min kone vet det. Hvordan komme over i er bedre spor?

Anonymkode: 66ba9...f06

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Og min kone vet det. Hvordan komme over i er bedre spor?

Anonymkode: 66ba9...f06

Hvordan klarer hun å leve med det/akspetere det? Du må på egen hånd gå til psykolog el lign og få hjelp. Kanskje du bare ER en sånn personlighet som bare har et hull innvendig som du prøver å fylle med andres oppmerksomhet men det blir aldri nok for deg. Med mindre din kone ønsker et åpent forhold så bør du slippe henne fri.

Anonymkode: a62da...107

• Liker 2
Skrevet

Hva er greia med damer som synes det er greit å være sammen med slike menn? 🤷‍♀️ Er de likedan tilbake mon tro? 

AnonymBruker
Skrevet

Gjør det slutt og hold deg singel. 

Anonymkode: 8cfd9...4c1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det krever jo mer energi å gå ut å knulle enn det kreves for å ligge hjemme på sofaen. Hvordan kan du da hevde at du ikke får til å slutte? Sannheten er jo heller at du trives med tingenes tilstand og du har ikke fått konsekvenser for det enda. 

Anonymkode: 141c3...67d

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må du være gift om du ikke klarer holde deg til én? Hvis du bare lar være å ha forhold, gjør du ikke noe galt. 

Anonymkode: cca3a...aed

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor må du være gift om du ikke klarer holde deg til én? Hvis du bare lar være å ha forhold, gjør du ikke noe galt. 

Fordi han innerst inne bare er en liten gutt som vil ha en mamma (kona) til å ordne hjemme for han og sørge for at fasaden er på plass men han har ikke baller nok til å være en voksen mann. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Fordi han innerst inne bare er en liten gutt som vil ha en mamma (kona) til å ordne hjemme for han og sørge for at fasaden er på plass men han har ikke baller nok til å være en voksen mann. 

Tja, sånn sett er han jo med rett dame, ettersom hun åpenbart finner seg i hva fanden som helst for å ha en mann. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tja, sånn sett er han jo med rett dame, ettersom hun åpenbart finner seg i hva fanden som helst for å ha en mann. 

Hehe ja det er jo sant. 
Men dette er vel uansett en trolletråd.

AnonymBruker
Skrevet
VillAnna skrev (2 timer siden):

Hva er greia med damer som synes det er greit å være sammen med slike menn? 🤷‍♀️ Er de likedan tilbake mon tro? 

Hun holder vel på å knulle med andre menn tenker jeg da...

Anonymkode: aa827...0a9

• Liker 1
  • 2 uker senere...
Skrevet

Hei, 

Du skriver du er notorisk utro, er dette noe du alltid har vært (også i tidligere forhold) eller kun nå? Hvor lenge? 

Jeg har aldri selv vært gift, men har hatt flere forhold og i alle forhold med unntak av ett eneste ett har jeg jeg også vært enten mentalt eller fysisk utro. Jeg har også alltid vært åpen om det og fortalt partneren om det. Noen ganger har det ført til at det ble slutt, andre ganger ikke. Jeg har rett og aldri fått den den følelsen av "den eneste rette" - det finnes så utrolig mange interessante personer som er lett å elske. Nå, i en alder av 36 år har jeg omsider funnet ut, og ikke minst innrømmet for meg selv og andre, at tradisjonelle monogame forhold rett og slett ikke fungerer for meg. Der i mot fungerer polyamori og åpne forhold (hvor begge parter er enige om det fra starten av) helt utmerket. Dessverre er samfunnet bygget med sterke fordommer mot alternative/åpne former for forhold. Storparten av befolkningen forfekter Pride festivalen og slagordet "Love is love", men her bør det påpekes at dette ikke kun gjelder for trans/biseksuelle og homofile, men altså at alle former for kjærlighet bør aksepteres. 

Jeg sier ikke at det nødvendigvis gjelder deg,  eller at du skal gå fra konen din, men når du skriver notorisk utro er det kanskje verdt å tenke over om dette er deg som person eller om du genuint ser på dette som et problem hos deg selv og ønsker å slutte med utroskapen. 

Også når jeg leser en del spydige kommentarer til deg  i innlegget vil jeg bare la deg vite at det faktisk er helt mulig og ikke nødvendigvis noe galt med deg pga dette. Det finnes som nevnt svært mange former for kjærlighet og det bør man akseptere. Summasummaru er det viktigste at ingen blir utnyttet eller såret. 

Hilsen kvinne, 35 år :)

Anonymkode: 13bcc...ef2

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...