AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Er det seksuelt misbruk når han vet at jeg bare har sex med han fordi jeg ikke vil miste han? Når han spiller på det? Eller er det hundre prosent mitt eget ansvar? Anonymkode: 228c8...63a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Han presser deg med å true deg til sex ellers så drar han? Ja vil si det er et overgrep. Er mange grader av overgrep, man skal ikke bagatellisere sånne ting. Dette er urovekkende. Han er ikke en bra mann, la han gå Anonymkode: b530a...9c4 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Høres mer som ditt eget ansvar! Anonymkode: ae465...158 16
LeneXCII Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Det er ditt ansvar, hvordan kan du mene noe annet når du er situasjonen bevisst? 9
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #5 Skrevet 2. januar 2021 Hvis han truer med å gjøre det slutt hvis du ikke har sex med han, så er det overgrep. Men hvis du har pliktsex fordi du "vet" generelt at menn forventer sex i et forhold, så er det ikke det. Hvis du ikke egentlig ønsker å være i et kjærlighetsforhold, så kaster du bort både hans og ditt liv med å holde på slik! Din lykke er ditt ansvar! Anonymkode: b20b8...35a 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han presser deg med å true deg til sex ellers så drar han? Ja vil si det er et overgrep. Er mange grader av overgrep, man skal ikke bagatellisere sånne ting. Dette er urovekkende. Han er ikke en bra mann, la han gå Anonymkode: b530a...9c4 Jeg vil ikke si at han truer meg, men på visse lure sett så får han meg til å forstå at han ikke gidder meg hvis jeg ikke gjør som han vil. Han er den eneste grunntryggheren jeg har. Anonymkode: 228c8...63a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 LeneXCII skrev (2 minutter siden): Det er ditt ansvar, hvordan kan du mene noe annet når du er situasjonen bevisst? Jeg mener ikke noen ting, jeg lurer litt. Anonymkode: 228c8...63a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Just now, AnonymBruker said: Jeg vil ikke si at han truer meg, men på visse lure sett så får han meg til å forstå at han ikke gidder meg hvis jeg ikke gjør som han vil. Han er den eneste grunntryggheren jeg har. Anonymkode: 228c8...63a Gråsone. Du må jobbe med selvrespekt. Han bare utnytter din usikkerhet. Anonymkode: ca0e9...068 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvis han truer med å gjøre det slutt hvis du ikke har sex med han, så er det overgrep. Men hvis du har pliktsex fordi du "vet" generelt at menn forventer sex i et forhold, så er det ikke det. Hvis du ikke egentlig ønsker å være i et kjærlighetsforhold, så kaster du bort både hans og ditt liv med å holde på slik! Din lykke er ditt ansvar! Anonymkode: b20b8...35a Han truer ikke med å gjøre det slutt, men han blir helt anderledes. Slutte rå forholde seg til meg, er nedlatende, avvisende og kald. Det har blltt sånn at jeg er redd for at han skal bli sånn, så jeg gjør alt for at det ikke skal skje. Anonymkode: 228c8...63a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vil ikke si at han truer meg, men på visse lure sett så får han meg til å forstå at han ikke gidder meg hvis jeg ikke gjør som han vil. Han er den eneste grunntryggheren jeg har. Anonymkode: 228c8...63a Han er ikke trygghet. Han utnytter din utrygghet. Anonymkode: 421a2...3f4 9
LeneXCII Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg mener ikke noen ting, jeg lurer litt. Anonymkode: 228c8...63a Nei, men du er likevel klar over situasjonen og jeg skjønner ikke koblingen til misbruk. 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han er ikke trygghet. Han utnytter din utrygghet. Anonymkode: 421a2...3f4 Det er det jeg lurer på. Men han er uansett den eneste som kan gi meg følelse av trygghet. Anonymkode: 228c8...63a 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 LeneXCII skrev (1 minutt siden): Nei, men du er likevel klar over situasjonen og jeg skjønner ikke koblingen til misbruk. Jeg føler meg tvunget. Jeg føler når jeg feks har sex med han at jeg ikke vil, men jeg må. Men jeg er ikke sikker på at det er hans skyld. Det er sikkert jeg som sitter med problemet. Anonymkode: 228c8...63a
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er det jeg lurer på. Men han er uansett den eneste som kan gi meg følelse av trygghet. Anonymkode: 228c8...63a Nei, nei. Du er den eneste som kan gi deg en følelse av trygghet. Han er en falsk trygghet. Anonymkode: 421a2...3f4 7
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Er det økonomisk trygghet han er for deg? Ville gjerne ikke kalt det seksuelt mishandling, men psykisk terror? Manipulere deg til sex? Ja, det er jo egentlig å presse til sex. Uansett hva du kaller det; synes du dette er et lykkelig liv? Hvis ikke bør du finne deg lykke et annet sted. Denne mannen kommer ikke til å få en aha-opplevelse og plutselig bli grei Anonymkode: b20b8...35a 1
Vera Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 Han er utvilsomt en drittsekk. Men det er ikke et overgrep. Du må jobbe med deg selv Ts..hvorfor finner du deg i dette? 5
Trolltunge Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg vil ikke si at han truer meg, men på visse lure sett så får han meg til å forstå at han ikke gidder meg hvis jeg ikke gjør som han vil. Han er den eneste grunntryggheren jeg har. Anonymkode: 228c8...63a Dette gir deg ingen trygghet, bare mer utrygghet og mindre mulighet til å reise deg og stå trygt på egne ben. Hvilken relasjon har dere? Et det også aldersforskjell? Det finnes ulike hjelpeorganisasjoner for mennesker som sliter med ulikt. Jeg vil tro du hadde funnet større trygghet i å få denne personen ut av livet ditt, og få noen å prate med. De ulike samtaletilbud til folk som sliter kan lede deg videre til dem som har best kompetanse på hva du sliter med. Hvorfor det er blitt slik. Endret 2. januar 2021 av Trolltunge 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 du er redd for å miste han? Det jeg skulle sagt til deg om den saken er at om du fikk oppleve enn annen kjæreste som behandlet deg som ei kvinne, så ville du forstått at du i dag er på ville veier. Men du må ta kontroll over din identitet og det du vil i livet. Nå har du gitt han all makt. Anonymkode: dac66...f0d 1
LeneXCII Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg føler meg tvunget. Jeg føler når jeg feks har sex med han at jeg ikke vil, men jeg må. Men jeg er ikke sikker på at det er hans skyld. Det er sikkert jeg som sitter med problemet. Anonymkode: 228c8...63a Hvem sier at du må? Det er kun deg selv og da kan du ikke skylde på noen andre 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå