AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Jeg begynte å blø i går i små mengder, og skulle i dag hatt mensen. Jeg blør fortsatt men det er så lite at jeg ikke trenger å bruke bind.. Det kommer litt friskt blod men når jeg pleier å ha mensen så blør jeg utrolig mye!! Kan dette være en festeblødning? Eller skal det ikke være noe friskt blod da? Noen som har erfaring med dette? Vil ikke få forhåpninger men får det likevel 😟😥 Anonymkode: 7f4a0...a7b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Jeg ville tatt en test. Jeg hadde en liten blødning fra dagen jeg ventet mensen og i et par dager i begge de to svangerskapene som endte med barn. Det var litt friskt blod også, og så mye at jeg måtte bruke truseinnlegg, men mye mindre enn min vanlige menstruasjon. Det er visst ikke helt uvanlig å få en "hormonell blødning", og jeg vet jeg leste en forklaring på det også første gangen jeg opplevde det (noe med en liten nedgang i progesteronnivået som i en vanlig syklus, som stopper opp fordi man er gravid). Jeg har også opplevd at mensen har startet litt forsiktig og sent, og fått forhåpninger. Men det er i hvert fall mulig at det går bra til tross for blødning. Lykke til Anonymkode: 840f1...181
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Takk for svar! Jeg skal ta en test i morgen tidlig. Men tror desverre ikke jeg er gravid.. Det kommer friskt blod men i mye mindre grad enn jeg pleier, og jeg har mensen smerter som jeg pleier.. Så tror ikke det gikk denne gangen heller😥 kjenner meg veldig trist når det gikk enda en måned det ikke gikk... 💔 Anonymkode: 7f4a0...a7b
Amatariel Skrevet 4. januar 2021 #4 Skrevet 4. januar 2021 Min festeblødning var ett tørk på do med klart rødt og friskt blod. Ikke en dråpe før eller etter. Testet positivt noen dager senere. Høres ut som du enten opplever spotting eller en svak start av mensen Veldig kjedelig!! Føler med deg, ønsker deg bare masse lykke til videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå