Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trenger litt råd ang forholdet mitt💔

Anonymkode: 94d83...bf0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nye tider for deg. Muligens brudd, der du vil ende lykkelig til slutt, mens han vil angre. 

Anonymkode: c3f78...9ad

Skrevet

Av det jeg kan lese så see jeg stor usikkerhet og en av dere i forholdet som er i tvil. Du føler deg ikke trygg på det dere har og søker andre steder for råd eller bekreftelse. Dette har nok vært i bakhodet ditt ei stund men det er først nå etter en vanskelig periode du begynner å sette ord på det og ser etter tegn.

Skal det være håp for forholdet ser jeg at dere må begynne å kommunisere.

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (2 minutter siden):

Av det jeg kan lese så see jeg stor usikkerhet og en av dere i forholdet som er i tvil. Du føler deg ikke trygg på det dere har og søker andre steder for råd eller bekreftelse. Dette har nok vært i bakhodet ditt ei stund men det er først nå etter en vanskelig periode du begynner å sette ord på det og ser etter tegn.

Skal det være håp for forholdet ser jeg at dere må begynne å kommunisere.

Er akuratt slik jeg føler det, han har distansert seg veldig, vi har et avstandsforhold. Jeg er redd for å snakke om hvordan jeg har det til han for jeg er redd for at det vil gjøre at han blir enda mer distansert å er redd han skal forlate meg fordi jeg «maser og pusher» på han hva jeg føler..

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Nye tider for deg. Muligens brudd, der du vil ende lykkelig til slutt, mens han vil angre. 

Er livredd for at han skal forlate meg..

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er akuratt slik jeg føler det, han har distansert seg veldig, vi har et avstandsforhold. Jeg er redd for å snakke om hvordan jeg har det til han for jeg er redd for at det vil gjøre at han blir enda mer distansert å er redd han skal forlate meg fordi jeg «maser og pusher» på han hva jeg føler..

Vel. Av det jeg får opp her så vil det uansett ikke bli noe bedre av å ikke snakke med han. Det er ganske tydelig at veien til et langt og godt forhold her er via kommunikasjon. Selv med avstanden mellom dere.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Er livredd for at han skal forlate meg..

Du kommer til å klare deg alletiders uten ham også, hvis det skulle skje. 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Har dere lyst å spå meg også? Kjærlighet og helse? 😊

Anonymkode: f2bc6...b28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...