AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Eller syns du det er helt greit? Anonymkode: 61a05...44b
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Hvorfor skulle jeg blitt sint? Hvis man er så psykisk syk at man hele tiden blir innlagt så sier det seg selv vel at man ikke klarer å ta rasjonelle og gode valg Anonymkode: aff3b...567 20
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 Man kan være en god forelder selv om man er psykisk syk. Jeg er innlagt med jevne mellomrom, og hadde fint taklet å ha barn sammen med en frisk partner. Anonymkode: c82d6...daa 13
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man kan være en god forelder selv om man er psykisk syk. Jeg er innlagt med jevne mellomrom, og hadde fint taklet å ha barn sammen med en frisk partner. Anonymkode: c82d6...daa Ja men syns du ikke barna dine fortjener friske og tilstedeværende foreldre? Anonymkode: 61a05...44b 35
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Man kan være en god forelder selv om man er psykisk syk. Jeg er innlagt med jevne mellomrom, og hadde fint taklet å ha barn sammen med en frisk partner. Anonymkode: c82d6...daa Eh... det handler nok ikke om hva du hadde «taklet», men hvordan barna ville hatt det. En som er så psykisk syk at man blir innlagt med jevne mellomrom er ikke en god forelder nei, Anonymkode: fadce...556 61
istj Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Kommer an på hva de sliter med, hvordan dette påvirker hverdagen ellers i forkant av innleggelsen, og hvordan partneren/eventuelt andre omsorgspersoner er. 3
SoWhat? Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 Det er vel egentlig helst her på Kg at man mener mennesker av ulike årsaker ikke bør få barn. Det er mange ok brukere her inne, men det er også mange utrolig dumme mennesker. De har hverken innsikt eller kunnskap og tenker fryktelig enkelt. Psykisk syke kan være like gode foreldre som alle andre. De kan tilmed få litt mer intelligente og kloke barn. Tenk det! 😮 jaja... blir nok mye tullete å lese her. 16
SoWhat? Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Ja men syns du ikke barna dine fortjener friske og tilstedeværende foreldre? Anonymkode: 61a05...44b Hvordan klarer barn av folk som bla jobber offshore seg egentlig?? 15
Gjest Maxwell Skrevet 2. januar 2021 #9 Skrevet 2. januar 2021 Nei, ikke så lenge de er gode foreldre.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Eh... det handler nok ikke om hva du hadde «taklet», men hvordan barna ville hatt det. En som er så psykisk syk at man blir innlagt med jevne mellomrom er ikke en god forelder nei, Anonymkode: fadce...556 Det kommer jo helt an på hva man sliter med, og hvordan dette påvirker hverdagen. Jeg har god selvinnsikt og sykdomsinnsikt, og vet at jeg hadde blitt en god mor. Dette sier også de som er rundt meg, som fastlege, behandler etc. Jeg har tatt opp spørsmålet konkret med de. Det forutsetter selvsagt at jeg har en frisk partner. Anonymkode: c82d6...daa 5
Gjest Føsleguri Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Ja men syns du ikke barna dine fortjener friske og tilstedeværende foreldre? Anonymkode: 61a05...44b Det har man ikke noen garanti for uansett. Folk kan bli syke og dø av mye forskjellig eller bli drept i ulykker.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #12 Skrevet 2. januar 2021 Skal innrømme at jeg blir litt sint, men så er jeg veldig farget av å ha vokst opp med en mor som var svingdørspasient. Det var utrolig slitsomt. Anonymkode: 0ae8c...ac1 29
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Skal innrømme at jeg blir litt sint, men så er jeg veldig farget av å ha vokst opp med en mor som var svingdørspasient. Det var utrolig slitsomt. Anonymkode: 0ae8c...ac1 Ingen fortjener å vokse opp med psykisk syke foreldre ❤️ hadde selv en psykisk syk mor og det unner jeg ikke mine eller andres barn for å si det sånn. Anonymkode: 61a05...44b 20
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 SoWhat? skrev (19 minutter siden): Hvordan klarer barn av folk som bla jobber offshore seg egentlig?? Nå er det en liten forskjell på offshore og psykisk problemer da 🤦🏼♀️ Og sjøfolk er på toppen av skilsmisse statistikker så uansett dårlig eksempel. Anonymkode: 46a9d...0cc 19
SoWhat? Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå er det en liten forskjell på offshore og psykisk problemer da 🤦🏼♀️ Og sjøfolk er på toppen av skilsmisse statistikker så uansett dårlig eksempel. Anonymkode: 46a9d...0cc Det ble nevnt tilstedeværende foreldre. Men når du er inne på skilsmisser....så er det mange ikke-tilstedeværende. Sånn ca annenhver uke bare. Og så ofte blir vel få innlagt. Så..Ja 🙂 4
youcancallmejune Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 Sint? Nei, men jeg synes det er synd for barna. Alle jeg kjenner som har vokst opp med en alvorlig psykisk syk foreldre har arr, og de har alle blitt voksne altfor tidlig. Jeg synes barnevernet skal følge enda bedre med på disse barna enn de gjør i dag. 22
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 Sint, nei. Men veldig lei meg om unger vokser opp i noe sånt.... Unger fortjener alt det bare og det er utrolig egoistisk å få barn i en slik situasjon. Stakkars barn sier jeg. Anonymkode: 999eb...5a6 8
SoWhat? Skrevet 2. januar 2021 #18 Skrevet 2. januar 2021 youcancallmejune skrev (6 minutter siden): Sint? Nei, men jeg synes det er synd for barna. Alle jeg kjenner som har vokst opp med en alvorlig psykisk syk foreldre har arr, og de har alle blitt voksne altfor tidlig. Jeg synes barnevernet skal følge enda bedre med på disse barna enn de gjør i dag. Akkurat som om noen kommer fra barndommen uten arr. 3
Curlyme Skrevet 2. januar 2021 #19 Skrevet 2. januar 2021 Nok av ikke diagnoserte folk som har barn spør du meg. Hvem er egentlig normal? 5
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 Nei, hvorfor skulle det gjøre meg sint? Vet om flere som ble friske av spiseforstyrrelser da de fikk barn og er fantastiske mødre (Meg selv inkludert, hadde hatt anoreksi/bulimi siden jeg var 14 år) Skulle det gjelde foreldre som er så syke at de ikke klarer å ta vare på barn vil systemet fange de opp. Anonymkode: a8dcc...4b7 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå