Gå til innhold

Hva er det med kvinnfolk og dasslokk.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor skal vi ta ned dasslokket når dere damer ikke vil ta det opp når dere er ferdig. Var sammen med ei som gnåler om dette stadig vekk. Personlig kunne jeg vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er dassringen nede så løfter jeg den opp uten tanke for at dette er et problem.

Anonymkode: 407b6...7a0

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Uansett hva hun liker eller ei, er det ingen grunn til krangling. 

Anonymkode: c7ba6...275

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Fordi man kan skade seg alvorlig om man setter seg rett på porselenet, mens du forblir svært uskadet av å måtte løfte opp ringen/lokket. 

Anonymkode: 7d670...d80

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvorfor skal vi ta ned dasslokket når dere damer ikke vil ta det opp når dere er ferdig. Var sammen med ei som gnåler om dette stadig vekk. Personlig kunne jeg vel egentlig ikke brydd meg mindre. Er dassringen nede så løfter jeg den opp uten tanke for at dette er et problem.

Anonymkode: 407b6...7a0

Hvorfor snakker du i flertall?

Anonymkode: 3dc2a...e1a

Skrevet

Damer har setet nede både når de gjør nummer en og to. Menn har det også nede når de gjør nummer to. Altså er det bare når menn gjør nummer en det trenger å være oppe. Da kan dere heller løfte det de gangene det er nødvendig.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

DoRINGEN og doLOKKET skal alltid ned før det spyles, uavhengig av kjønn. Det løser det problemet.

Siden menn er 'det sterke' kjønnet, skal det ikke være npe prolem at de i må løfte BÅDE lokk og ring før de pisser.

Anonymkode: bc65d...f9b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Lokket skal alltid være nede. Om man vil unngå tarmbakterier over hele badet. 

Aldri legg ned kun setet, og så spyl. Det er eklere enn å ikke legge noe, for da setter jeg meg rett ned på bakteriene 🤢

Anonymkode: cbaa2...89c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Aldri legg ned kun setet, og så spyl. Det er eklere enn å ikke legge noe, for da setter jeg meg rett ned på bakteriene 🤢

Er det noen målbar forskjell på helsen til de som lar lokket stå oppe, og de som legger det ned, eller er dette egentlig bare hysteri?

Anonymkode: 25302...f3c

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvem disse «vi» du referer til er, for her i huset så tar alle, av begge kjønn, ned lokket etter seg. 

Anonymkode: feafa...0b6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Helt nede etter bruk, før spyling. Alt annet er ekkelt

Anonymkode: 49a95...b7c

Skrevet

Dasslokket skal ligge på før du spyler så du ikke sprer dritten (bokstavelig talt) rundt. Forstår ikke at folk ikke har fått med seg det nå.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Bryr meg ikke om det er oppe eller nede. Foretrekker lokket nede fordi det er "penere", spesielt om vi har gjester. Til vanlig gir jeg blaffen, klarer da vitterlig å løfte det opp eller legge det ned alt ettersom. (Dame)

Anonymkode: 88c05...a33

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Er det noen målbar forskjell på helsen til de som lar lokket stå oppe, og de som legger det ned, eller er dette egentlig bare hysteri?

Så en test av det for noen år siden. Det spruta ganske greit godt oppetter veggene og utover gulvet. Det var utrolig ekkelt. 

Antar  at du for å sammenligne med noe, kan nyse med munnen for hånda vs uten, og se hvor (langt unna og spredt) det havner om man ikke dekker for, 

Anonymkode: 8a739...5a3

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

I så måte er egentlig alt hysteri. Du kan til og med urinere på madrassen hver dag og sove i den uten å bli syk. Men jeg har valgt å trekke grensen ved at jeg ikke ønsker tarmbakterier på tannbørsten min. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke veldig lyst til å pusse tennene med tarmbakterier og tørke hendene med dovann. Greit at du vil det, men ha forståelse for at vi blir kvalm av tanken.

Anonymkode: 19ed2...810

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

...bare lurer litt på hvordan toalettet ditt ser ut??  Vurdert nyere do med litt mer avstand fra der det spyles og setet?   Og setet er vel satt på rett vei og ikke oppned?  Så nervøs for bakterier du virker, så ville jg nok anbefale heller gå ut i skogen...

Anonymkode: b4e41...a33

AnonymBruker
Skrevet
youcancallmejune skrev (3 timer siden):

Damer har setet nede både når de gjør nummer en og to. Menn har det også nede når de gjør nummer to. Altså er det bare når menn gjør nummer en det trenger å være oppe. Da kan dere heller løfte det de gangene det er nødvendig.

Nei? Jeg er mann og har det nede også når jeg pisser.

Anonymkode: 29865...b52

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...