Gå til innhold

Møtes for sex for første gang

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har pratet med en kar på nett, og vil møtes for sex. Aldri gjort det før.. Så mange spørsmål. Fortell alt, gjerne!!!

Møtes dere for en annen aktivitet før sex? For å se om man er tiltrukket av hverandre i person...?

Prater dere/avklarer noe på forhånd? Kondom? 

Overnattes det? 

Er det rett på når en trer inn døra? Gjør dere noe annet først? 

Kysser dere? Kysser dere hadet ? 

Munnsex?

Venner på SC? Fb? Mobilnr? 

Del alt du kan tenke gjerne. Hilsen nervøs kvinne på 30 som for første gang skal ha tilfeldig sex, utenom forhold. 🙈

Anonymkode: be872...68e

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Akkurat nå? 
Akkurat nå hadde jeg bedt ham vente, til corona situasjonen ikke var på sitt verste. 
Også hadde jeg onanert istedenfor. 

Anonymkode: 6ba10...3b9

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har pratet med en kar på nett, og vil møtes for sex. Aldri gjort det før.. Så mange spørsmål. Fortell alt, gjerne!!!

Møtes dere for en annen aktivitet før sex? For å se om man er tiltrukket av hverandre i person...?

Overnattes det? 

Munnsex?

Venner på SC? Fb? Mobilnr? 

Del alt du kan tenke gjerne. Hilsen nervøs kvinne på 30 som for første gang skal ha tilfeldig sex, utenom forhold. 🙈

Anonymkode: be872...68e

Har gjort dette et par-tre ganger. Noen ganger kun den gangen, andre ganger pult jevnlig etter det første knullet også. Ikke munnsex, men kyssing, ikke overnattet. Innimellom venn på FB. ALltid mobilnummer. Noen ganger møttes på café, andre ganger rett på døren og til sengs iløpet av 15 minutter. Naturligvis kondom! Noe annet er galskap. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Har gjort det en gang ganske nylig. Var redd og nervøs men vi hadde planlagt hva som skulle skje på forhånd og chattet ett par uker i forkant. Han kom hjem til meg og det var rett på sak. Var veldig deilig og spennende! Mulig vi møtes flere ganger, har nettopp skjedd så vi har ikke snakket om det enda 😉

Anonymkode: 8f4ac...ae9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Har gjort det en gang ganske nylig. Var redd og nervøs men vi hadde planlagt hva som skulle skje på forhånd og chattet ett par uker i forkant. Han kom hjem til meg og det var rett på sak. Var veldig deilig og spennende! Mulig vi møtes flere ganger, har nettopp skjedd så vi har ikke snakket om det enda 😉

Anonymkode: 8f4ac...ae9

pratet/kysset dere i sofaen, eller rett i sengen? hvor mange minutter var det fra du slapp ham inn døren til du slapp ham inn "den andre døren" (musa)?

AnonymBruker
Skrevet

Møtes først, på nøytralt sted. For eksempel café, i en park etc. Så til hotellrom/rom. Litt kleint blir det uansett :). Vel på rommet er det greit å ha kroppskontakt tidlig, ikke noe vits i tørrprat når målet allikevel er sex. Så i alle fall jeg må bli tatt på, enten massert eller befølt/kysset raskt. Om du da ikke er veldig god på 'intimflørt' med ord. Jeg er ikke det, så da er det best med fysisk flørt. Når man først har kommet dit går resten av seg selv for min del. Ikke overnatting, men småkos og prat etter sex, og ja, kyss før avskjed. Man har tross alt delt noe intimt og forhåpentligvis fint sammen. Ja til kondom. 

Og jeg ville også ha ventet til etter korona...

K - 50

Anonymkode: 24916...f61

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Møtes først, på nøytralt sted. For eksempel café, i en park etc. Så til hotellrom/rom. Litt kleint blir det uansett :). Vel på rommet er det greit å ha kroppskontakt tidlig, ikke noe vits i tørrprat når målet allikevel er sex. Så i alle fall jeg må bli tatt på, enten massert eller befølt/kysset raskt. Om du da ikke er veldig god på 'intimflørt' med ord. Jeg er ikke det, så da er det best med fysisk flørt. Når man først har kommet dit går resten av seg selv for min del. Ikke overnatting, men småkos og prat etter sex, og ja, kyss før avskjed. Man har tross alt delt noe intimt og forhåpentligvis fint sammen. Ja til kondom. 

Og jeg ville også ha ventet til etter korona...

K - 50

hvorfor hotell? hjemme er da ok?

Skrevet
AndersenG skrev (22 minutter siden):

Om man bor i samme by, så kanskje det :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AndersenG skrev (25 minutter siden):

Det kan være flere grunner for å ta inn på hotell. Forskjellig livssituasjon, for eksempel.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det kan være flere grunner for å ta inn på hotell. Forskjellig livssituasjon, for eksempel.

jaha:-) typ ung jente på 21 som bor hjemme og mann 59?

Skrevet
Moden dame skrev (4 minutter siden):

Om man bor i samme by, så kanskje det :)

en jente kjørte fra Kragerø for å pule med meg i Oslo:-) mange ganger. nam nam.

Skrevet
AndersenG skrev (12 minutter siden):

en jente kjørte fra Kragerø for å pule med meg i Oslo:-) mange ganger. nam nam.

Da var du sikkert verd turen :) Eller kanskje hun bare likte å kjøre bil?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AndersenG skrev (22 minutter siden):

jaha:-) typ ung jente på 21 som bor hjemme og mann 59?

Uff da. Men ja, for eksempel det, eller for eksempel yngre mann i kollektiv og litt voksnere dame ut på tur. Eller noe annet. Mange muligheter!  

Skrevet

Gjort det flere ganger, men aldri møtt før alt sånt du spør om er avklart på forhånd. Der er viktig at slike ting også klaffer, og at jeg ikke kjenner annet enn spenning, forventning og glede over å møte personen. Pluss møter alltid med hensikt om at det skal bli noen jeg møter fast. 

Nei, unngår alt sånt noe fordi vi allerede kjenner at kjemien er god og tiltrekningen er der. Vi kan knapt vente med å treffes når vi har kommet så langt.

avklarer masse, bruker såklart kondom. Avklarer hva vi liker og ikke, er det noe vi er nysgjerrige på å prøve...osv

Overnattes det? 

aldri, unngår alt som kan føre til følelser, overnatting, kosing, filmkveld osv.....

stort sett ja 😂😂😂 vet slår av en prat, før og etterpå

underveis i sex ja, stort sett klem for hei og hadet

Munnsex?

jepp

Venner på SC? Fb? Mobilnr

snap ja, ikke mobilnr, en på fb men fordi det viste seg at vi hadde felles bekjente

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (28 minutter siden):

Uff da. Men ja, for eksempel det, eller for eksempel yngre mann i kollektiv og litt voksnere dame ut på tur. Eller noe annet. Mange muligheter!  

åh, skulle ønske jeg var gutt på 22 igjen og stod i med en dame på 42.

• Liker 2
Skrevet
Moden dame skrev (40 minutter siden):

Da var du sikkert verd turen :) Eller kanskje hun bare likte å kjøre bil?

hun likte det jeg gjorde med henne:-)

AnonymBruker
Skrevet
AndersenG skrev (52 minutter siden):

åh, skulle ønske jeg var gutt på 22 igjen og stod i med en dame på 42.

Livet går bare forover, men du har kanskje vært heldig og kan kose deg med minnene? Sikkert mye annet artig å finne på framover også :)

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Livet går bare forover, men du har kanskje vært heldig og kan kose deg med minnene? Sikkert mye annet artig å finne på framover også :)

ja, nå er et pirrende med unge jenter på 27.

Skrevet

Heldigvis lenge siden dette var fære, men joda har skjedd. Det er ikke likt hver gang. Har møtt folk på offentlig sted hvor han har plukket meg opp og kjørt til han. Da ble vi bedre kjent i bilen hos han ble det pizza & tafsing før vi endte til sengs. Her dro jeg hjem sanme kvelden? Husker ikke. Han kjørte meg ihvertfall hjem igjen. Møtte han igjen. 

Har hatt lignende opplevelser. 

Eeh, utenfor lignende opplevelser altså som har foregått på samme måten med henting osv så kan jeg ikke si så mye mer på å møtes for sex første gang for jeg prøvde å tenke nå da har resten av disse verdt etter å ha møttes normalt. Sjeldent pga personlige årsaker som blir for mye å skrive om her, men kan tas på pm om nysgjerrigheten popper opp. 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har hatt det en gang. Vi møttes i basseng, ikke så mye avtalt på forhånd ..pratet en mnd tid og fant ut av vi begge hadde litt interesse av sub og dom... så snakket mye om det. Jeg falt pladask.. bokstavelig talt i bassenget for denne figuren og jeg maste meg til sex i baksete på bilen etterpå.så for meg var det full klaff. Vi var på kino, møttes flere gang i bassenget... på arbiedsplassen hans... i ett hus han og hans arbeidskolleger leide og de var borte..da stilte han opp med middag og full massasje..så hadde min beste tid men han... men alt godt må jo ta slutt så da han fant ut jeg hadde følelser så var det på hue og ræva ut... så nei...never again. 

Anonymkode: 934ab...8d5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...