Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke hvor mange dpo jeg er. Jeg har begynt å få ømme brystvorter. Har uvanlig utflod..lotionaktig, forstoppet og SYKT sliten og trøtt. 
Tok test, den var negativ. Er ca 3 uker siden jeg hadde mensen sist. 
Noen som har opplevd dette? Blir så usikker og vil teste hele tiden😂

Anonymkode: d4b15...525

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker said:

Aner ikke hvor mange dpo jeg er. Jeg har begynt å få ømme brystvorter. Har uvanlig utflod..lotionaktig, forstoppet og SYKT sliten og trøtt. 
Tok test, den var negativ. Er ca 3 uker siden jeg hadde mensen sist. 
Noen som har opplevd dette? Blir så usikker og vil teste hele tiden😂

Hvis du ikke aner hvor i dpo la du er..hvordan skal vi vite?

Anonymkode: b9db4...891

Skrevet

Du spør om alt håp er ute. Høres ut som du er prøver. Da bør du definitivt vite når første dag sist mens var..?? :)

Si meg det, så kan jeg prøve å svare 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
supernaturalfan skrev (35 minutter siden):

Du spør om alt håp er ute. Høres ut som du er prøver. Da bør du definitivt vite når første dag sist mens var..?? :)

Si meg det, så kan jeg prøve å svare 

Jeg har hatt uregelmessig mens etter pilleslutt. Men jeg hadde første dag i siste mens 14/15 desember

Skrevet
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Jeg har hatt uregelmessig mens etter pilleslutt. Men jeg hadde første dag i siste mens 14/15 desember

Da er du 19dpo i dag..  Uregelmessig gjør det vanskelig å pinpointe eggløsning da, som skjer som regel 12-14 dager før mensen kommer.. 

Så da er det egentlig umulig å si noe om sjansene, desverre.. Med mindre du vet når EL var? :)

AnonymBruker
Skrevet
supernaturalfan skrev (17 timer siden):

Da er du 19dpo i dag..  Uregelmessig gjør det vanskelig å pinpointe eggløsning da, som skjer som regel 12-14 dager før mensen kommer.. 

Så da er det egentlig umulig å si noe om sjansene, desverre.. Med mindre du vet når EL var? :)

Hun er vel ikke 19dpo dersom første dag i siste mens var 14. eller 15. desember? Da er det 20 - 21 dager siden første dag i siste mens, og hun kan være 5-7 dager dpo, alt ettersom når hun hadde eggløsning :) 

Anonymkode: 92de4...adc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
17 hours ago, supernaturalfan said:

Hun er ikke 19 dpo. Tror du har tenkt feil

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Umulig med beregning av dpo.. El er ukjent

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hun er vel ikke 19dpo dersom første dag i siste mens var 14. eller 15. desember? Da er det 20 - 21 dager siden første dag i siste mens, og hun kan være 5-7 dager dpo, alt ettersom når hun hadde eggløsning :) 

Tenkt helt feil jeg!! 😅👍🏻

Endret av supernaturalfan
  • Liker 1
Skrevet

Umulig med beregning av dpo.. El er ukjent

Ja såklart! 19cd riktig kanskje..? Men ikke 19, jeg har nok telt feil en plass som flere var flinke å påpeke 👍🏻

Skrevet

Ja, tenkte helt feil 😅👍🏻

Skrevet

Ja, gjorde nok det 😅😅

Skrevet

Men ok. Tilbake til TS. 

Da er du på ca dag 20 i syklusen din. Men siden den er varierende er det vanskelig å si. Min syklus ligger på 25-27 dager, dvs på dag 25,26 eller 27 etter første dag sist mens får jeg mensen igjen. Var iallefall sånn siste 6mnd jeg hadde mens.. Og jeg har pleid å begynne å teste ca 4-5 dager før. Altså på min dag 21-22 i syklusen :) på ca dag 12-13 har jeg hatt EL.

Jeg fikk positiv test 5.november.det det var min syklus dag 25. Men jeg har da relativt jevn syklus :)

Hvis du er prøver og har så ujevn syklus kan du jo prøve med EL tester? :)

AnonymBruker
Skrevet
supernaturalfan skrev (2 timer siden):

Men ok. Tilbake til TS. 

Da er du på ca dag 20 i syklusen din. Men siden den er varierende er det vanskelig å si. Min syklus ligger på 25-27 dager, dvs på dag 25,26 eller 27 etter første dag sist mens får jeg mensen igjen. Var iallefall sånn siste 6mnd jeg hadde mens.. Og jeg har pleid å begynne å teste ca 4-5 dager før. Altså på min dag 21-22 i syklusen :) på ca dag 12-13 har jeg hatt EL.

Jeg fikk positiv test 5.november.det det var min syklus dag 25. Men jeg har da relativt jevn syklus :)

Hvis du er prøver og har så ujevn syklus kan du jo prøve med EL tester? :)

Tusen takk for fint svar! Ja, er så vanskelig å si!😊 blødde litt idag tidlig, men ikke blødd noe mer før eller etter dette...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Tusen takk for fint svar! Ja, er så vanskelig å si!😊 blødde litt idag tidlig, men ikke blødd noe mer før eller etter dette...

Ooog der fikk jeg mensen..

Er ikke slik at vi er prøvere eller noe slikt. Har gått på pilla en stund, og klart å slurve litt i det siste. Sluttet bevisst på den igår, så vi krysser fingrene for neste periode :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...