AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #21 Skrevet 2. januar 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Men du, last ned en tarotkort-app og lær å tolke tarot selv. Ikke forvent at fremmede på KG skal bruke tid på å veilede deg helt gratis heller. Synes det er for mange som maser om å bli spådd her på gruppa, og de som spør forventer alltid å få en hel fasit og full veiledning. Takker gjør de heller ikke. Anonymkode: 52087...cd6 Derfor slutter jeg å tilby det Anonymkode: 7cb71...20f
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #22 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jo, du kommer til å høre fra ham. Men tror denne fyren er mer interessert i noe uforpliktende, eller muligens ikke det heller helt... du er nok utelukket som kjæreste, og det er vel det du vil vite?Ofte er det jo også sånn, når menn er hot and cold-opplegget. Har selv opplevd at de angrer, men da er det for sent. Og ikke ta det personlig kjære deg, det skjer oss alle! Anonymkode: a41df...6fb Jeg har kjent han i noen år... og han har hatt 1 kjæreste. Hun gikk fra han fordi han var sånn som dette selv i forholdet. Og han har vært med noen jeg kjenner som han bare slettet fra alt helt uventet. Han har aldri sagt noe mer til henne.... til meg har han sagt at hun var for mye... og han har sagt at han vil ha dame og barn og sånt han er jo over 30 år gammel. Kan han være skap homo eller noe da? Anonymkode: c2598...016
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå