Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Litt for moroskyld. Vanligvis er det lett å se om en fyr er intr eller ikke, men det er det ikke nå. 

Så, kan noen "se" hva han syns om meg nå? Hva vil han vidre nå? 

Anonymkode: c2598...016

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Du er på vent. Får opp at han også er en ganske treg type

Anonymkode: a41df...6fb

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Du er på vent. Får opp at han også er en ganske treg type

Hva menes med på vent? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Hva menes med på vent? 

Mener at det føles ikke ut som han har bestemt seg. Og han har det visst ikke travelt. Derfor sitter du nok igjen med følelsen av å være usikker

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mener at det føles ikke ut som han har bestemt seg. Og han har det visst ikke travelt. Derfor sitter du nok igjen med følelsen av å være usikker

Okei, så jeg skal bare droppe han da? Jeg gidder ikke å være på vent. 

AnonymBruker
Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Okei, så jeg skal bare droppe han da? Jeg gidder ikke å være på vent. 

Det må du velge selv 😉

Anonymkode: 7cb71...20f

AnonymBruker
Skrevet

Det må du velge selv 😉

Men nå spør jeg jo om råd da. 

AnonymBruker
Skrevet

Det må du velge selv 😉

Det her var ikke meg som svarte først, men er enig. Du må velge selv!

Det føles av en eller annen grunn ikke som deres connection er så dyp. Han har nok gitt deg lite å gå på, for stille og lukket type, når du er mer åpen. Kanskje ikke bare kutt tråden uten et ord, men hvis du er veldig interessert kan du jo snakke med ham og evt. gi et ultimatum? Det kjennes dog litt tidlig ut, kanskje for fersk relasjon for den slags. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, for noe tull! Du må tenke selv om du vil droppe han eller ikke!

Anonymkode: 88bd7...e52

AnonymBruker
Skrevet

Det her var ikke meg som svarte først, men er enig. Du må velge selv!

Det føles av en eller annen grunn ikke som deres connection er så dyp. Han har nok gitt deg lite å gå på, for stille og lukket type, når du er mer åpen. Kanskje ikke bare kutt tråden uten et ord, men hvis du er veldig interessert kan du jo snakke med ham og evt. gi et ultimatum? Det kjennes dog litt tidlig ut, kanskje for fersk relasjon for den slags. 

Ja det er veldig ferskt ja. Men han er hot and cold. En dag kan han være drit pratsom og med hjerter og heelt der og neste bare være 0 svar og et påtvungen : "natta." Som eneste mld. 2 forskjellige personligheter nermest. Så jeg ville egenrlig vite om det er best å bare holde kjeft fullstensig eller være som normalt. 

Skrevet

Du må selv avgjøre hvor du vil fremover. Hvor ser du deg selv om to år? Hva gjør deg lykkelig? Og ut fra dette må du selv ta valgene.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Herregud, for noe tull! Du må tenke selv om du vil droppe han eller ikke!

Anonymkode: 88bd7...e52

Om det er tull eller ikke er samma for meg. Bruker det som en veiledning. Er ikke så farlig for meg om jeg skal fortsette med han eller ikke. Så fint med litt dra hjelp i hvilken rening jeg skal gå. 

AnonymBruker
Skrevet
nomore82 skrev (1 minutt siden):

Du må selv avgjøre hvor du vil fremover. Hvor ser du deg selv om to år? Hva gjør deg lykkelig? Og ut fra dette må du selv ta valgene.

Jeg har ikke sagt: kan noen her bestemme hva jeg skal gjøre. 

Jeg har spurt om veiledning. Da jeg ikke vet og jeg orker ikke sløse tid og tanker på noe som er bortkasta. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Ja det er veldig ferskt ja. Men han er hot and cold. En dag kan han være drit pratsom og med hjerter og heelt der og neste bare være 0 svar og et påtvungen : "natta." Som eneste mld. 2 forskjellige personligheter nermest. Så jeg ville egenrlig vite om det er best å bare holde kjeft fullstensig eller være som normalt. 

Uavhengig av spåing eller ei, her er det red flags. Menn som er slik som dette - snakker av egen erfaring også - gir mest hodebry. De tar mer enn de gir. Bare basert på det du skriver der, ville jeg tatt et veldig stort skritt tilbake. Evt. droppet ham (eller gitt ultimatum, da har du liksom gjort ditt).

AnonymBruker
Skrevet

Uavhengig av spåing eller ei, her er det red flags. Menn som er slik som dette - snakker av egen erfaring også - gir mest hodebry. De tar mer enn de gir. Bare basert på det du skriver der, ville jeg tatt et veldig stort skritt tilbake. Evt. droppet ham (eller gitt ultimatum, da har du liksom gjort ditt).

Ja... jeg får ghoste han bare. Eller.... dvs... jeg vet ikke om kan kommer til å si noe mer til meg engang om ikke jeg gjøre det, så da får jeg bare la være å sende noe mer jeg å. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke interessert.

Anonymkode: a3d63...d2c

AnonymBruker
Skrevet

Nei han er ikke interessert.

Anonymkode: a3d63...d2c

Okei. 

AnonymBruker
Skrevet

Men du, last ned en tarotkort-app og lær å tolke tarot selv. Ikke forvent at fremmede på KG skal bruke tid på å veilede deg helt gratis heller. Synes det er for mange som maser om å bli spådd her på gruppa, og de som spør forventer alltid å få en hel fasit og full veiledning. Takker gjør de heller ikke.

Anonymkode: 52087...cd6

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja... jeg får ghoste han bare. Eller.... dvs... jeg vet ikke om kan kommer til å si noe mer til meg engang om ikke jeg gjøre det, så da får jeg bare la være å sende noe mer jeg å. 

Jo, du kommer til å høre fra ham. Men tror denne fyren er mer interessert i noe uforpliktende, eller muligens ikke det heller helt... du er nok utelukket som kjæreste, og det er vel det du vil vite?Ofte er det jo også sånn, når menn er hot and cold-opplegget. Har selv opplevd at de angrer, men da er det for sent. Og ikke ta det personlig kjære deg, det skjer oss alle! :) 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...