AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #1 Skrevet 2. januar 2021 Er det noen serier "alle" liker, bortsett fra deg? Jeg begriper ikke hvordan Outlander kan være så populær. Jeg prøvde, virkelig prøvde å like den. Så nesten hele sesong en, men herlighet som jeg kjedet meg! Anonymkode: 1fd6a...e16 10
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #2 Skrevet 2. januar 2021 Så forskjellige vi er, jeg ELSKER Outlander 😍 Derimot liker jeg ikke Grey's anatomy og Prison break😌 Anonymkode: 0ab18...cfb 3
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #3 Skrevet 2. januar 2021 39 minutter siden, AnonymBruker said: Så forskjellige vi er, jeg ELSKER Outlander 😍 Derimot liker jeg ikke Grey's anatomy og Prison break😌 Anonymkode: 0ab18...cfb Jeg likte Prison Break, men er helt enig med deg om Grey's anatomy! Anonymkode: 1fd6a...e16 2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #4 Skrevet 2. januar 2021 Skjønner ikke hvordan The Office er så populært Anonymkode: 98f7e...075 21
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #6 Skrevet 2. januar 2021 Peaky Blinders og Game of thrones. Anonymkode: 228c7...51e 5
Hannah80 Skrevet 2. januar 2021 #7 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Så forskjellige vi er, jeg ELSKER Outlander 😍 Derimot liker jeg ikke Grey's anatomy og Prison break😌 Anonymkode: 0ab18...cfb Prison break er knallbra. Greys er jo bare noe fjas. Eneste karakteren som gjorde den verdt å se de første sesongene, var Dr. Yang😂
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #8 Skrevet 2. januar 2021 Jeg tror noen TV-serier må man virkelig sette seg inn i og bli kjent med karakterene for at det skal bli morsomt. Jeg har sett litt på Grey's Anatomy og gadd ikke mer, men hadde jeg ligget syk i sengen og bestemt meg for det, hadde jeg kanskje etterhvert blitt "med". The Office er en av mine favorittkomuedier, men første gang jeg viste det til min søster sa hun "hva er dette for noe tull". Nå liker hun det visst kjempegodt, fordi kjæresten har fått henne til å følge med. En trend at hun gir det en sjanse etter anbefaling fra ham 😒 Anonymkode: a3a22...d21 3
Hattivatti Skrevet 2. januar 2021 #10 Skrevet 2. januar 2021 Mye mulig jeg blir slaktet nå men jeg synes Game of Thrones er skikkelig oppskrytt. 9
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 2. januar 2021 #11 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Peaky Blinders og Game of thrones. Anonymkode: 228c7...51e Jeg elsker Peaky Blinders, beste serien jeg har sett på lenge. GOT, har jeg aldri sett, frister ikke heller.
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #13 Skrevet 2. januar 2021 Breaking bad. Har prøvd flere ganger, forstår virkelig ikke hvorfor folk er så glad i den. Engasjerer meg overhodet ikke i karakterene. Anonymkode: 58eb7...2e9 6 1
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2021 #14 Skrevet 2. januar 2021 The office er bare ræl, walking dead, greys anatomy, alle sci miami og alt mulig. Anonymkode: b4407...021 2
Hannah80 Skrevet 2. januar 2021 #15 Skrevet 2. januar 2021 Saph skrev (5 minutter siden): Breaking Bad og Hotell Cæsar. Hotel Cæsar er vel ikke oppskrytt? Den er jo ikke kjent for å være en kvalitetsserie i utgangspunktet. 9
Brunello Skrevet 2. januar 2021 #16 Skrevet 2. januar 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Skjønner ikke hvordan The Office er så populært Anonymkode: 98f7e...075 Kommer vel av at en del folk har bedre humor enn deg. 5
Era Vulgaris Skrevet 2. januar 2021 #17 Skrevet 2. januar 2021 Enig med TS om Outlander. Har prøvd flere ganger, men klarer bare ikke å bli "fanget" av den. Walking dead er også helt blæh! 2
Million Skrevet 2. januar 2021 #20 Skrevet 2. januar 2021 (endret) Jeg har aldri sett Game of Thrones, for sånne fantasy-greier er liksom så kjedelig og ikke helt noe jeg liker.... Jeg har heller aldri sett Hotell Cæsar, kanskje et par halve episoder før jeg skiftet kanal bare. Kan ikke fatte for mitt bare liv hvordan den kunne gå så mange år på tv! Har begynt å se Bridgerton, men det er så mye avvik fra fakta der at det blir mer en sprø teaterforestilling uten hold i virkeligheten. Ikke det historiske, britiske dramaet jeg så for meg. Men jeg skal fortsette en stund til (har sett tre episoder) og se om det tar seg opp. Endret 2. januar 2021 av Million
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå