Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tenkt til å studere økonomi og administrasjon. Jeg har litt lyst til å studere på nett da jeg jobber 50%. Vil også starte med en gang, derfor tenkte jeg kanskje å ta dette over nett privat. Skal jeg gå på ntnu må jeg vente til høsten. Det jeg lurer på er om det har noe å si hvilket universitet jeg har på vitnemålet når jeg søker jobb? Vil feks ntnu på vitnemålet føre til at det er lettere å få jobb? 

Anonymkode: 21480...164

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Om det er årsstudium eller bachelor, så har det ikke så mye å si, tenker jeg. 5-årige studie på NTNU er noe for seg selv, men ikke nødvendigvis alle linjer.

Anonymkode: 015ca...1fc

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det har ingenting å si. Det er ikke enklere å studere nettbasert, dvs. du sitter igjen med samme læringsutbytte. 

Anonymkode: 181c2...3dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei det har ikke så mye å si. Men sterkt anbefale å vente til høsten. De pengene du sparer på det skal du ikke undervurdere. 6 måneder går fort.

Anonymkode: 6ee61...45a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eeeeehm - de stedene jeg har jobbet har det definitivt noe å si hvilket studiested du har gått på. Men der hadde du ikke kommet inn med nettstudier uansett, så er vel ikke noe slikt du ser for deg. Bare overrasket over alle som svarer nei, for noen stedet betyr studiested noe.

Anonymkode: c6659...dd8

AnonymBruker
Skrevet

NTNU helt klart 

Anonymkode: 7dd0e...9f0

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 2.1.2021 den 22.32):

NTNU helt klart 

Anonymkode: 7dd0e...9f0

Skjønner ikke hvorfor? Jeg har egentlig ikke lyst til å gå på et offentlig universitet med forelesere som bare gjør jobben sin. Føler veldig for å ta det over nettet da jeg tror jeg vil bli flinkere og lære mer. Men samtidig har jeg skjønt at de fleste tror ntnu er så bra. 

Anonymkode: 21480...164

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...