Gå til innhold

Gjort noe dumt, angrer på bildedeling

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei.. 22 år, jente her. 

de siste årene har jeg delt en del nakenbilder av meg med andre gutter på snapchat. Syns det har vært tennende og deilig, og ikke minst spennende. Noen av de har sett ansiktet mitt også men ikke alle. har kommet i kontakt med en gutt som jeg deler mange av de samme fantasiene med. men vi har ikke møttes fordi jeg syns det er skummelt. Nå angrer jeg veldig og han maser hele tiden og er så gira. redd for at han skal ta det tungt når jeg sier at jeg har ombestemt emg og ikke vil møte han. Han har bilder av kroppen min og ansiktet mitt og alt... 

Har ikke blitt trua eller noe sånt før. Men er livredd for å bli det.. jeg vet jeg har vært kjempe dum, det har bare vært uskyldig seksuell lek. Samtidig klarer jeg ikke stoppe fordi jeg har blitt avhengig av oppmerksomheten og bekreftelsen. Sitter litt fast.. den gutten jeg snakka om har jeg også delt mye annet med, personlige ting, vi prater om alt. gjorde det samme med en annen men vi mistet kontakten pga han fikk kjæreste. men ser ikke ut som han her får seg noe kjæreste i nærmeste fremtid. 

Hvordan går jeg frem? Jeg tør ikke bare forsvinne/ghoste heller. 

Anonymkode: 60226...ed6

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Si du har fått deg jobb i Åre for sesongen og ikke ser poenget med å opprettholde kontakten. 

Anonymkode: 74231...d94

• Liker 9
Skrevet

Herrejesus, at folk som har vokst opp med internett fortsatt ikke lærer?! 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Fortell at du skal flytte langt bort pga jobb/studie. 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Du får ikke gjort noe med de bildene han har. Nå har du lært. Ikke gjør noe slikt igjen. 

Anonymkode: c824d...083

• Liker 8
Skrevet

Se på det som en kjip lærepenge. Gjort er gjort. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Si du har fått deg jobb i Åre for sesongen og ikke ser poenget med å opprettholde kontakten. 

Anonymkode: 74231...d94

du fikk meg på andre tanker nå da, kom på at jeg kan si jeg har blitt sammen med eksen min igjen f.eks. Takk for tips:) 

• Liker 3
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker said:

du fikk meg på andre tanker nå da, kom på at jeg kan si jeg har blitt sammen med eksen min igjen f.eks. Takk for tips:) 

Får håpe han ikke er den hevngjerrige typen som blir sint fordi du har gått tilbake/holdt på med noen andre mens du har «lekt» med han.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (9 minutter siden):

Får håpe han ikke er den hevngjerrige typen som blir sint fordi du har gått tilbake/holdt på med noen andre mens du har «lekt» med han.

jeg skjønner at du mener jeg fortjener det verste og at du dømmer meg fordi jeg har vært dum og etterpåklok, og vil sette vonde tanker i hodet på meg. Du er veldig uhyggelig, regner med du aldri har gjort feil i livet selv og aldri har angra på noe... 

• Liker 3
Skrevet (endret)
10 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg skjønner at du mener jeg fortjener det verste og at du dømmer meg fordi jeg har vært dum og etterpåklok, og vil sette vonde tanker i hodet på meg. Du er veldig uhyggelig, regner med du aldri har gjort feil i livet selv og aldri har angra på noe... 

Langt i fra! At du kan tenke noe sånt er helt sykt. Du må nesten bare vær realistisk og ikke tro at «alt går fint» dersom man gjør det ene eller den andre. 

Du delte bilder av deg selv med et annet menneske som du ikke en gang kjenner godt nok til å vite reaksjonen til. Hadde vært noe helt annet om du ikke fryktet for bildespredning, etc. Men nå sitter du der med full av angst fordi du har delt bilder av kroppen og ansiktet ditt.

Hyggelig eller ikke, det forandrer ikke realiteten. 

Endret av Kenelz
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
Kenelz skrev (Akkurat nå):

Langt i fra! At du kan tenke noe sånt er helt sykt. Du må nesten bare vær realistisk og ikke tro at «alt går fint» dersom man gjør det ene eller den andre. 

Du delte bilder av deg selv med et annet menneske som du ikke en gang kjenner godt nok til å vite reaksjonen til. Hadde vært noe helt annet om du ikke fryktet for bildespredning, etc. Men nå sitter du der med full av angst fordi du har delt bilder av kroppen og ansiktet ditt.

Hyggelig eller ikke, det forandrer ikke realiteten. 

Basert på måten du skriver på er det ganske tydelig hva du mener og at fordommene dine skinner gjennom. jeg er ikke flau over at jeg har delt bilder og skammer meg ikke, men er redd for å oppleve å bli truet og utpressa. om det skjer så skjer det, da må jeg bare deale med det der og da. jeg søkte råd for å minimere skade, men ser jo at de fleste i tråden her bare vil dømme og håne meg og ikke er interessert i å hjelpe. da skjønner jeg ikke helt hvorfor dere kommenterer.. 

jeg kjenner åpenbart til realiteten og trenger ikke opplyses om noe jeg allerede er klar over. skjønte at jeg kom til å få kommentarer i retning at det er min egen feil og at jeg bare kan ha det så godt. Men hadde håpet på litt betryggende råd og tips, kanskje noen har vært borti noe lignende. men skjønte at jeg var litt for optimistisk.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

og så klart er jeg klar over at dette kunne være en mulig konsekvens. Jeg er ikke dum heller selv om dere sikkert tror det. nå har jeg ikke blitt trua heller, enda, men jeg har en litt ekkel magefølelse angående denne fyren. Mulig jeg bare møter han for å ha sex og er dårlig i senga slik at han bare lar meg være,. Når jeg tenker meg om er det faktisk den beste planen selv om jeg virkelig ikke vil ha sex med han. 

Gjest Blondie65
Skrevet

Har du bilder av han? 

Jeg kan dessverre ikke noe for at jeg synes dette var forferdelig dumt gjort av deg, men det har liten hensikt å gni det inn. Jeg ville nok beklaget at dere ikke kan treffes fordi du har fått en jobb "langt-vekk-i-stan" og opprettholder han kontakten kan du fortelle at du har fått deg kjæreste.

Ikke del flere nakenbilder med folk du ikke kjenner ...?

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Basert på måten du skriver på er det ganske tydelig hva du mener og at fordommene dine skinner gjennom. jeg er ikke flau over at jeg har delt bilder og skammer meg ikke, men er redd for å oppleve å bli truet og utpressa. om det skjer så skjer det, da må jeg bare deale med det der og da. jeg søkte råd for å minimere skade, men ser jo at de fleste i tråden her bare vil dømme og håne meg og ikke er interessert i å hjelpe. da skjønner jeg ikke helt hvorfor dere kommenterer.. 

jeg kjenner åpenbart til realiteten og trenger ikke opplyses om noe jeg allerede er klar over. skjønte at jeg kom til å få kommentarer i retning at det er min egen feil og at jeg bare kan ha det så godt. Men hadde håpet på litt betryggende råd og tips, kanskje noen har vært borti noe lignende. men skjønte at jeg var litt for optimistisk.

Det er bare du som sitter i en følsom situasjon og tar det personlig fordi jeg ikke kommer med kommentarer som «Alt går bra! Bare fortell ditt og datt».

Det høres mer betryggende ut, men du må nesten bare få fingeren ut av øret og skjønne at mennesker reagerer forskjellig. 

Enten så vil han akseptere det eller så kan han bli sint/hevngjerrig fordi du har «gått tilbake til eksen din» mens dere har chattet og gitt han håp for action.

Det er ingen hån å komme med et kommentar uten filter. 

Om du ikke redd for bildespredning så hvorfor er du redd for å bli utpresset? 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Si at du skal flytte til Jemen

Anonymkode: 4f095...423

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville aldri sendt noe sånt til ukjent. Har sendt et til en kjæreste, og da jeg brøt med han truet han med å legge ut dette bildet/ sende det videre. Det var helt forferdelig grusomt, og han har ødelagt mye av psyken min da han også gjorde mye annet som hevn. Pass på, vil råde til å aldri sende slike bilder til folk. Men regner ikke med du sender bilde av musa di liksom, men pupper eller undertøysbilder? Ellers ville jeg virkelig vært bekymret!

Anonymkode: 0ab29...873

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Synes du skal være ærlig med karen. Si at du har ombestemt deg. Og å dele bilder er naivt, men dèt gir han ikke rett til å spre det videre. Èn gang er en feiltagelse. Alt etter dèt, er et valg. 

Anonymkode: b4852...96f

AnonymBruker
Skrevet

Gjort er gjort. Ville bare prøvd å fase det ut 😂 Antagelig er bildene dine trygge. Er ikke sååå mange som driver med det hevn greiene. Men ja, noen, så greit å ha i bakhodet til neste gang. 

Anonymkode: f9859...687

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Synes du skal være ærlig med karen. Si at du har ombestemt deg. Og å dele bilder er naivt, men dèt gir han ikke rett til å spre det videre. Èn gang er en feiltagelse. Alt etter dèt, er et valg. 

Anonymkode: b4852...96f

det er egentlig sant. Kanskje jeg bare skal si det som det er. Og så får bare det som skjer, skjer... om han deler bildene osv så kommer jo folk bare til å snakke stygt om meg. Ingen bryr seg om han. syns det er litt urettferdig. Men sånn er det vel bare. Vi damer ber jo om det når vi gjør ting som er utenfor boksen, tydeligvis.. 

Kenelz skrev (12 minutter siden):

Om du ikke redd for bildespredning så hvorfor er du redd for å bli utpresset? 

det er jo ikke noe gøy når mennesker tar makt over deg på den måten. Og jeg er ikke så gira på at alle skal se meg. Men ser kanskje ut som det bare må bli sånn. 

Skrevet

Men la oss si at han blir å true med å dele bildet videre så kan du true tilbake med en anmeldelse? Ta screenshot av samtalen der han truer som fremtidig bevis.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Gjort er gjort. Ville bare prøvd å fase det ut 😂 Antagelig er bildene dine trygge. Er ikke sååå mange som driver med det hevn greiene. Men ja, noen, så greit å ha i bakhodet til neste gang. 

Anonymkode: f9859...687

Jeg bryr meg så klart ikke om menn runker til bilder av meg. jeg liker det jo, åpenbart... Men jeg vet at jeg vil få stygge rykter på meg og at andre kvinner kommer til å være slemme mot meg. Det er det som et problemet og det jeg er redd for. og man ser jo stadig vekk at kvinner som gjør annerledes ting som f.eks selge sex, dele nakenbilder, ha sex med mange menn får pes i samfunnet og på nettet. Ser jo det bare i tråden her. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...